معاون دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: واحدهای نانوایی منصف و بدون تخلف در استان سهمیه آرد تشویقی دریافت می کنند.
کد خبر: ۱۰۰۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲ 07 November 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدباقر شریفی اظهار داشت: روند اصلاح رویه کاری واحدهای خبازی استان در دستور کار است و سعی می شود با نظارت مستمر کیفیت و کمیت نان تولیدی بهبود یابد.

وی افزود: همچنان که برای واحدهای منصف و فعال سهمیه تشویقی اختصاص می یابد، بطور قطع با واحدهای متخلف برخورد قانونی می شود.

معاون دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: واحدهای نانوایی که چندین بار مرتکب تخلف شوند، علاوه بر کسر سهمیه حتی تا پلمپ و ابطال جواز نیز برای آنها تصمیم گیری می شود.

شریفی تاکید کرد: سرکشی و تشدید نظارت از نانوایی ها در دستور کار است و همه روزه بازرسان از واحدهای نانوایی سطح شهر بازدید می کنند.

وی اضافه کرد: کاهش کیفیت، تعطیلی خودسرانه، کاهش وزن چانه، عرضه آرد خارج از شبکه، عدم رعایت مسایل بهداشتی و کاهش ساعت کار از جمله موارد تخلف نانوایی گزارش شده از سوی بازرسان بوده است.

معاون دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: بر اساس تاکید معاون اقتصادی استاندار ایلام، تلاش می‌شود روند اصلاح واحدهای خبازی استان ادامه دار باشد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار