تابناک-نائب رئیس جامعه فضلا و روحانیون استان هرمزگان گفت: سیزده آبان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و باید برای همیشه جاودانه بماند.
کد خبر: ۱۰۰۶۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱ 03 November 2021

حجت الاسلام والمسلمین حسن موسایی مشاور استاندار هرمزگان در امور روحانیت و ائمه جمعه و جماعات  در گفت‌وگو با خبرنگار تابناك در بندرعباس اظهارداشت: درتاریخ انقلاب اسلامی ایران از بدو شروع مبارزات حضرت امام(ره) تا پیروزی و دوره تثبیت و صدور انقلاب درس های بسیار ارزشمندی نهفته است که باید به آن ها توجه شود. 


وی افزود: در راس همه درس هاو آموزه های سیزده آبان استکبار ستیزی است که از اصول انکار ناپذیر انقلاب اسلامی است؛ همین روحیه استکبار ستیزی ملت ایران بود که پوزه شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار را در سراسر جهان به خاک مالید و به جامعه بشریت درس استقلال و آزادی آموخت . 

 

نائب رئیس جامعه فضلا و روحانیون استان هرمزگان:امام راحل(ره) همواره استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای جنایتکار راغیرقابل اعتماد معرفی می کرد و خروج از زیر یوغ استکبار واستعمار را موجب استقلال وعزتمندی ملت ها می دانست و روز سیزده آبان نماد شکست کامل آمریکا و خنثی شدن توطئه های استکبار جهانی است. 


حجت الاسلام حسن موسایی تاکید کرد: یکی از درسهای دیگر سیزدهم این است که مبارزه بااستکبار سن وسال نمی شناسد دانش آموز و دانشجو ،روحانی ،طلبه درجبهه استکبار ستیزی در کنار همدیگرند و برای رسیدن به پیروزی نهایی و صدور انقلاب به به سراسرعالم باحفظ وحدت وانسجام ملی واطاعت از ولایت ورهبری رسالت خود را به سرمنزل مقصود که همان حکومت جهانی حضرت مهدی موعود عج است می رساند.

 
وی ادامه داد: مکتب سیزده آبان به ما می آموزد که حتی اگر در پایین ترین و کوچکترین و کم سن و سال ترین جایگاه در جامعه هم باشی می توانی به استکبار سیلی بزنی و جلوی او بایستی و این یک درس فراموش نشدنی وماندگار است. 


مشاور استاندار هرمزگان در امور روحانیت گفت: سیزده آبان نقطه عطفی در تاریخ مبارزات انقلاب اسلامی ایران است و این روز باید برای همیشه در تاریخ کشور ماجاودانه بماند و درس ها و پیام های آن نیز در اختیارهمه نسلهاو آیندگان قرار گیرد.

 
وی خاطرنشان کرد: امروز تمام سعی دشمن کم رنگ نمودن ارزش‌ها  ودستاوردهای انقلاب از جمله رکن اصلی آن یعنی استکبار ستیزی است لذا آحاد ملت ایران برای حفظ وحراست از آرمان‌های انقلاب و پاسداری از ثمره خون شهیدان در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان شرکت نمایند. 


انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار