رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی از اجرای ویژه برنامه های پدافند غیرعامل حوزه صنعت ، معدن و تجارت از هشتم الی چهاردهم آبان ماه خبر داد .
کد خبر: ۱۰۰۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱ 01 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، سعید جعفری کرهرودی افزود : با توجه به ضرورت و اهمیت موضوع پدافند غیر عامل ، این سازمان همزمان با سراسر کشور اقداماتی را در هفته پدافند غیر عامل با هدف آشنایی هر چه بیشتر صنعتگران ، معدنکاران ،صنوف و همچنین با این موضوع پیش بینی کرده است .
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت : گروه پاسخ به حوادث و بحران به ویژه در خصوص تهدیدات اقتصادی و سایبری در سازمان تشکیل و سازماندهی شده است و اولین مانور گروه یاد شده در روز گذشته برگزار شد .
وی یادآورشد:در این مانور آموزش مقابله با تهدیدات اقتصادی و سایبری، اطفاء حریق با مشارکت واحدهای صنعتی و همکاران ، ارزیابی و شناسایی قابلیتها ، سازماندهی پاسخ به حادثه و امداد و نجارت سازمان انجام شد .
وی گفت : برگزاری جلسه کمیته پدافند غیر عامل با حضور معاونین و کارکنان سازمان ، انجام تبلیغات محیطی در شهرکهای صنعتی ، برگزاری جلسات مشترک با واحدهای تولیدی و صنوف ، اطلاع رسانی به تشکل های حوزه صنعت ، معدن و تجارت و اجرای برنامه های مشابه در ادارات شهرستانی از جمله اقداماتی است که در این هفته انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار