تابناک: طی مراسمی با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و مدیران و روسای مراکز بهداشتی و درمانی، مراسم تودیع و معارفه سرپرست مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری اراک برگزار و از زحمات دکتر فرخی قدردانی شد.
کد خبر: ۱۰۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳ 25 September 2015

به گزارش تابناک مرکزی،دکتر طاهر احمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در این مراسم گفت: مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری در استان مرکزی با توجه به تعداد بیش از 4000 بیمار سرطانی در استان و مراجعه بیماران استان های هم جوار از اهمیت بالایی برخور دار است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: ضریب اشغال تخت در بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک در حال حاضر بالای ۹۰ درصد است و طرح توسعه آن باید تسریع شود 

ایشان با اشاره به ارائه خدمات به بیماران سرطانی استان مرکزی و استان‌های همجوار ادامه داد: بیماران سرطانی استان‌های همجوار این استان به‌منظور دریافت خدمات شیمی درمانی و پرتو درمانی به این بیمارستان مراجعه دارند که علاوه بر افزایش تعداد 64 تخت باید تجهیزات مهم دیگری را به این مهم اختصاص دهند.

دکتر طاهراحمدی عنوان کرد: عملیات اجرایی توسعه این بیمارستان در حال حاضر پیشرفت فیزیکی 30 درصدی را داشته و این طرح درزمینی به وسعت یکهزار متر و در 4 طبقه با مجموع زیربنای 4 هزار متر مربع هم‌اکنون در حال ساخت است.

ایشان در ادامه مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر فرخی در مسئولیت ریاست این بیمارستان، به تشریح سوابق و کارنامه اجرایی سرپرست جدید این مرکز پرداخت و خاطرنشان کرد: دکتر انوشیروانی از پزشکان باتجربه و اساتید برتر علمی دانشگاه می باشد، که تخصص و تحصیلات ایشان ابزاریست در جهت کمک به بیماران سرطانی استان و ارائه خدمات درمانی بهتر و باکیفیت تر در این مرکز اموزشی درمانی.

دکتر جواد فرخی رئیس سابق مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری اراک نیز در این مراسم گفت: زمان خدمت به مردم به سرعت سپری می شود و کسی که معارفه می شود می بایست از ابتدا به فکر تودیع هم باشد

ایشان در ادامه افزود : مجمع خیرین مرکز اموزشی درمانی آیت الله خوانساری اراک یکی از فعالترین مجامع خیرین استان محسوب می شود.

دکتر انوشیروانی هم در ادامه مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر فرخی،طی سخنانی ابراز امیداوری کرد که از همه توان خود برای رشد و تعالی مرکز استفاده نماید.

در پایان این مراسم حکم انتصاب دکتر انوشیروانی به عنوان سرپرست مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری توسط دکتر طاهراحمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ابلاغ و با اهدا لوحی، از تلاش های دکتر جواد فرخی تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار