معاون استاندار ایلام؛
معاون استاندار ایلام گفت: با پیگیری‌های قبلی با وزیر کشور و معاون وزیر و رئیس سازمان‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اعتباری بالغ بر ۶۴۰ میلیارد ریال از محل کمک‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاریهای کشور برای خرید قیر به شهرداری‌های استان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۰۰۴۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵ 27 October 2021

به گزارش تابناک ایلام، احمد کرمی افزود: تاکنون ۱۷ هزار و ۵۳ نفر در سامانه مسکن ملی ثبت نام کرده‌اند که این تعداد سه هزار و ۸۳۱ نفر واجد شرایط تشخیص داده شده است.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های قبلی با وزیر کشور و معاون وزیر و رئیس سازمان‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اعتباری بالغ بر ۶۴۰ میلیارد ریال از محل کمک‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیار یهای کشور برای خرید قیر به شهرداری‌های استان اختصاص یافته است.

کرمی ادامه داد: ضرورت کمک به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان، تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات ماده (۲۳) جرائم رانندگی به استان برای تکمیل پروژه‌های پایش تصویری و زیر ساخت‌های گرافیکی شهرها، تخصیص اعتبارات از محل ماده ۵۸ برای ساماندهی پسمانده شهرها، اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل و تجهیز ایستگاههای آتش نشانی در شهرداری‌های جدید، توجه به نوسازی ناوگان خدمات شهری شهرداری‌ها با توجه به فرسودگی ناوگان شهری از مهمترین نیازهای استان است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار