مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: از مجموع واحدهای مسکونی سهمیه مسکن محرومان در این استان تاکنون یک هزار و ۸۱۱ واحد واگذار شده است.
کد خبر: ۱۰۰۴۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶ 25 October 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حبیب الله محبی اظهار داشت:‌ تاکنون پرونده ۲ هزار واحد سهمیه مسکن ‌محرومان به بانک های عامل استان معرفی شده که از این تعداد یک هزار و ۹۵۲ مورد عقد قرارداد شده است.

وی با اشاره به وضعیت پیشرفت فیزیکی احداث این واحدها در استان افزود: عملیات پی کنی ۲ هزار واحد انجام و ۲ هزار واحد نیز به مرحله اجرای فنداسیون رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات تاکید کرد: اعتبار مصوب تسهیلات یک هزار میلیارد ریال است که تاکنون نزدیک به ۹۷ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال از این میزان تسهیلات پرداخت شده است.

محبی با اشاره به طرح ویژه مسکن روستایی در استان هم یادآور شد: سهمیه احداث مسکن روستایی طرح ویژه سال ۱۴۰۰ نیز به مانند طرح مسکن ‌محرومان ۲ هزار واحد بوده که برای هر واحد یک میلیارد ریال با سود پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله در نظر گرفته شده است.

وی، میزان تسهیلات ابلاغی در اجرای طرح مسکن‌ ویژه محرومان تاکنون را ۲ هزار میلیارد ریال بیان کرد و افزود: تاکنون سهمیه بانک تجارت ۱۱۸ درصد ، بانک‌ سپه ۲۰۱، رفاه ۹۷، مسکن ۹۵، ملت ۷۵، صادرات ۶۹، ملی ۵۹ بانک درصد انجام شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار