مدیرکل راه و شهرسازی ایلام؛
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از تکمیل جاده سیروان - ایلام تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: این مسیر ارتباطی به مرکز استان هشت کیلومتر نزدیکتر می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۳۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱ 25 October 2021

به گزارش تابناک ایلام،عبدالله بهادری در جریان بازدید نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از وضعیت پروژه راهسازی جاده سیروان به ایلام اظهار داشت : عملیات اجرایی این پروژه راهسازی در ۲ قطعه در حال انجام است، قطعه اول به طول ۲ کیلومتر با احداث پل بزرگ با دهانه ۱۰ متر و طول۵۲ متر به پایان رسیده و هم اکنون پیمانکار مشغول آخرین مراحل ترانشه برداری برای شروع عملیات زیرسازی است.

وی افزود: قطعه دوم نیز به طول پنج کیلومتر عملیات زیرسازی آن تقریباً به پایان رسیده و عملیات روسازی (بیس و آسفالت) آغاز شده است .

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام پیشرفت فیزیکی کل طرح را در مجموع ۸۰ درصد عنوان کرد و یادآور شد: احداث این پروژه هفت کیلومتری، ضمن حذف نقاط پرحادثه، بیش از هشت کیلومتر مرکز استان را به شهرستان سیروان نزدیک می کند و در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: طرح راه سازی چشمه چاهی- سفیدخانی از مطالبات به حق مردم شهرستان سیروان می باشد.

علی اکبر بسطامی بیان ‌کرد: این پروژه هر چند که سالهای زیادی از شروع اجرای آن گذشته بود اما پیشرفت چندانی نداشت ولی خوشبختانه با مدیریت جدید راه و شهرسازی استان اجرای این طرح با شتاب بسیار خوبی بی وقفه در حال اجرا است.

وی تاکید کرد: از تلاش و پی گیری مدیریت راه و شهرسازی و همکاران پر تلاش این مجموعه و همچنین پیمانکاران این طرح که با وجود مطالبات زیاد بی وقفه فعالیت خود را ادامه می دهند تشکر و قدردانی می کنم./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار