فرماندار مهران از تصویب طرح توسعه میدان نفتی چنگوله با اخذ مجوز از شورای اقتصاد در سفر رییس جمهوری به ایلام خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه که تحول عظیمی در شهرستان و استان ایجاد می کند تا پایان امسال آغاز می شود.
کد خبر: ۱۰۰۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳ 23 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛مجید کاکی  اظهار داشت: آغاز طرح توسعه میدان نفتی چنگوله مهران علاوه بر اینکه زمینه اشتغال هزاران نفر را فراهم می کند، رونق و توسعه اقتصادی استان را نیز در پی خواهد داشت.

وی افزود: دولت جدید برای سرمایه گذاری در حوزه نفت و گاز استان عزم جدی دارد که این مهم از یک سو تامین کننده منابع ملی، سرمایه و ارز و از سوی دیگر رونق اشتغال را به دنبال دارد.

فرماندار مهران ادامه داد: انشعاب گاز رایگان برای ۴۵۰ مددجو تحت پوشش با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال و رفع ۱۱۷ نقاط حادثه خیز با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در استان از محل مسوولیت های اجتماعی وزارت نفت از دیگر مصوبات سفر رییس جمهوری به ایلام بود که در این ۲ مصوبه سهم هر شهرستان مشخص شود.

کاکی یادآور شد: همچنین در این سفر تسریع در فرآیند منطقه آزاد تجاری مهران و تکمیل سامانه گرمسیری با تزریق اعتبارات ملی و استانی در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: در سفر رییس جمهوری به ایلام ۳۰۰ میلیارد ریال برای ایجاد زیرساخت های گلخانه امیرآباد و رضاآباد مهران و توسعه باغات اراضی شیب دار استان به تصویب رسید.

وی اضافه کرد: استمهال وام خشکسالی و دیگر طرح های کشاورزی و اقتصادی از برکات سفر رییس جمهوری به ایلام بود که با بهره برداری از این طرح ها شهرستان مهران و استان نیز متحول خواهد شد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار