رئیس واحد HSE شرکت گاز استان ایلام گفت: به منظور ایجاد نشاط و شادابی، با بهبود شرایط و واکسینه شدن اکثریت جامعه و شرکت، برنامه‌ریزی برای اجرای منظم ماهیانه همایش پیاده‌روی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دستور کار قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۰۳۴۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 22 October 2021

به گزارش تابناک ایلام، زهرا فرجی گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون، کلیه برنامه‌های ورزشی جمعی لغو شده بود که خوشبختانه با تصویب کمیته سلامت شرکت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

او با بیان اینکه اولین همایش پیاده‌روی به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شده است، اظهار کرد: ایجاد شور و نشاط در کارکنان، اهمیت به سلامت روحی و جسمانی کارکنان از اهداف برگزاری برنامه‌های ورزشی همگانی در شرکت گاز استان است.

رئیس واحد HSE شرکت گاز استان بیان کرد: برنامه همایش پیاده‌روی ویژه کارکنان در کمیته سلامت شرکت مطرح و اجرای آن با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی مورد تصویب قرار گرفت.

فرجی از اطلاع رسانی جامع به کلیه همکاران جهت حضور در این برنامه خبر داد و مطرح کرد: بیش از ۸۰ نفر از همکاران شرکت گاز شامل ۶۰ نفر از آقایان و ۲۰ نفر از بانوان شاغل در این همایش شرکت کردند و مسیر ۵ کیلومتری پارک جنگلی چقاسبز شهر ایلام را به صورت پیاده روی طی کردند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار