معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام بیان داشت: کلیه مشمولان مقاطع، دیپلم و زیردیپلم و فارغ التحصیلان کارشناسی و به بالا که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم آبان ماه را دریافت کرده اند، اعزام آنان در روز شنبه (یکم آبان ماه) صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۰۰۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ 21 October 2021

به گزارش  تابناک ایلام؛ سرهنگ جعفر فیضی افزود:  مشمولان می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) محل سکونت، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

وی گفت: مشمولان ساکن استان می‌بایست ساعت ۷ صبح روز شنبه مورخه یکم آبان ماه سال ۱۴۰۰، در محل وظیفه عمومی استان که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح اعلام شده ، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

فیضی مطرح کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت.

وی بیان کرد: لازم به توضیح است که برابر طرح واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا در سطح کشور، مقرر گردیده مشمولانی که از تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۱ به خدمت اعزام می‌شوند می‌بایست واکسن کرونا تزریق کرده باشند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار