سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام؛
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت هفته وحدت در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: این برنامه ها با شعار محوری ما امت رسول الله (ص) هستیم در سطح مناطق مختلف این استان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۰۲۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶ 19 October 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛حجت الاسلام علی چراغی پور  در نشست هماهنگی برنامه های هفته وحدت افزود: اتحاد رمز پیروزی و اقتدار امت اسلامی بوده که باید با تأسی از سیره و روش انسان ساز رسول اکرم (ص) همواره مستحکم و همیشگی بماند.

وی اختلاف افکنی بین شیعه و سنی را یکی از اساسی ترین توطئه استکبار علیه مسلمانان عنوان کرد و افزود: تنها راه نجات بشریت تمسک به سیره پیامبر خداست و امت اسلامی باید در مقابل آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی متحد شوند و در برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی ایستادگی کنند.

وی مهمترین برنامه های این مناسبت برگزاری جشن های میلاد پیامبر در بقاع متبرکه شاخص، برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری با موضوع ایجاد فتنه و تفرقه بین مسلمانان توسط نظام استکباری، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری و بهره گیری از ظرفیت برنامه آموزشی شاد برای مشارکت دانش آموزان و والدین را از جمله این برنامه ها اعلام کرد.

چراغی پور همچنین بر استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه و فضای مجازی و تبلیغات محیطی در هفته وحدت تاکید کرد و گفت: همچنین به همین مناسبت مسابقه فرهنگی با محوریت شخصیت پیامبر (ص) بعنوان الگوی اخلاق و مهربانی برای مقاطع مختلف تحصیلی در برنامه آموزشی شاد برگزار و برگزیدگان در ۱۳ آبان ماه معرفی و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

در ادامه این نشست هر یک از شرکت کنندگان پیرامون نحوه برگزاری برنامه های هفته وحدت بحث و تبادل نظر کردند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار