کد خبر: ۱۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹ 03 March 2015
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران از برپایی 350 پایگاه ثایت و سیار جشن نیکوکاری در استان خبرداد و افزود: همچنین 3 هزار پایگاه بسیج و مساجد استان آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.
 
تیمور طهماسب پور امروز در گفت‌وگو با فارس اظهارکرد: به مناسبت جشن نیکوکاری، روز چهارشنبه 13 اسفند ماه امسال زنک نیکوکاری در تمام مدارس مازندران نواخته می‌شود.

وی ادامه داد: براساس تفاهم‌نامه‌ای که با صداوسیما، اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل ورزش و جوانان و سپاه داشتیم روز نیکوکاری در مازندران به عنوان « اکرام فاطمی و شور نیکوکاری» نامگذاری شده‌ است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران با اشاره به اعلام آمادگی تمامی مدارس برای برپایی جشن نیکوکاری، گفت: 2 هزار و 500 پایگاه نیکوکاری در مدارس استان راه‌اندازی می‌شود.

طهماسب‌پور با بیان اینکه تمامی کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس صرف نیازمندان همان مدرسه می‌شود،گفت: تشخیص نیازمند بودن دانش‌آموز برعهده انجمن اولیا و مربیان است.

وی با اعلام اینکه 350 پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای برگزاری جشن نیکوکاری در مازندران برپا می‌شود، افزود: همچنین 3 هزار پایگاه بسیج و مساجد استان آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران یادآور شد: روز جمعه 15 اسفند ماه امسال نیز پایگاه‌های نیکوکاری در تمامی مصلاهای سطح استان آماده دریافت کمک‌های مردمی می‌باشند.

طهماسب‌پور، هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها را تقویت روحیه انفاق در میان مردم، دانش‌آموزان و دانشجویان و استفاده از ظرفیت خیران برای ارائه خدمات تحصیلی، فرهنگی و تربیتی خانواده‌های نیازمند دانست.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 5 هزار و 200 یتیم پوشش کمیته امداد امام خمینی مازندران است، افزود: همچنین بیش از 10 هزار دانش‌آموز و دانشجو پوشش این نهاد است و از خدمات آن برخوردار می‌شوند. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931212001188#sthash.Ys8kTQh8.dpuf
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار