مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: میزان مراجعه علاقمندان به اهدای خون در تیر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 57.34 درصدی همراه بوده است.
کد خبر: ۲۶۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 24 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، محمدحسین برادران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به تحلیل آماری یکم تا سی‌ و یکم تیر ماه سال جاری اظهار کرد: در این مدت 3 هزار و 957 نفر به مراکز اهدای خون استان قزوین مراجعه کرده و از این میزان 2 هزار و 974 نفر موفق به اهدای خون شده‌اند.

وی با بیان اینکه درصد اهدای خون در یک ماه گذشته برابر 75.16 درصد بوده است، افزود: در این راستا یک‌هزار و 476 نفر به صورت مستمر به پایگاه‌های انتقال خون استان قزوین با 49.36 درصد مراجعه کرده‌اند.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین بیان کرد: میزان مراجعه بانوان به پایگاه‌های انتقال خون این استان طی یک ماه گذشته برابر 196 نفر با 6.6 درصد بوده است.

برادران عنوان کرد: 410 واحد خونی به سایر پایگاه‌های انتقال خون استان قزوین و 2 هزار و 73 مورد به بیمارستان‌ها ارسال شده است.

وی با اشاره به تحلیل آماری اهدای خون طی سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال جاری اضافه کرد: 2 هزار و 515 نفر به مراکز اهدای خون مراجعه کرده‌ و از این آمار هزار و 968 نفر موفق به اهدای خون شده‌اند.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین تصریح کرد: 911 نفر به صورت مستمر با 46.29 درصد به پایگاه‌های انتقال خون این استان مراجعه کرده‌اند.

برادران یادآور شد: میزان مشارکت بانوان در اهدای خون طی سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال جاری برابر 96 نفر با درصد 4.9 بوده است.

وی خاطرنشان کرد: 80 واحد خون به سایر پایگاه‌ها و 2 هزار و 96 واحد نیز به سایر بیمارستان‌ها ارسال شده است.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین با اشاره به روند رو به رشد اهدای خون در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته تصریح کرد: میزان مراجعه علاقمندان به اهدای خون در این مدت با رشد 57.34 درصدی همراه بوده است.

برادران مطرح کرد: درصد رشد موفقیت افراد در اهدای خون برابر 51.1 درصد بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار