معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور به این استان در حوزه وزارت راه و شهرسازی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰ 01 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سعید هژبری  شامگاه سه شنبه در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری در حوزه وزارت راه و شهرسازی با حضور «غفاری» معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع اداره کل راه و شهرسازی، بر تسریع در اجرا و تکمیل پروژه‌های راهسازی استان ایلام تاکید کرد.

وی با بیان اینکه اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به استان اولویت اساسی استان است، افزود: رفع نقاط حادثه خیز و چهار خطه کردن راه‌های استان یکی از اقدامات ضروری است که بایستی در اولویت تأمین و تخصیص اعتبارات باشد.

هژبری گفت: ۲۲ مصوبه سفر رییس جمهور به استان مربوط به حوزه وزارت راه و شهرسازی بود که تاکنون ۹۶ درصد از این مصوبات اجرایی و ۳۲ درصد مصوبات به اتمام رسیده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام افزود: کل اعتبارات مصوبات سفر رییس جمهور به استان در حوزه وزارت راه و شهرسازی ۱۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال بوده بوده که ۱۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال معادل ۸۹ درصد تخصیص یافته است.

وی با اشاره به از عدم تحقق مصوبه مربوط به بهسازی مناطق حاشیه نشین شهر ایلام گفت: در این زمینه معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی ضمن تذکر نسبت به عدم پیگیری این مصوبه، بر تأمین منابع و اقدام موثر برای اجرای آن تأکید کرد./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار