منتخب حوزه جنوب در گفتگو با تابناک ایلام :
منتخب مردم حوزه انتخابیه دهلران گفت : رقابت انتخابات به پایان رسیده و اینک فصل رفاقت و همگرایی برای توسعه،آبادانی است و قطعا برای عمل به تعهدات و تحقق وعده های خود دست یاری به سمت همه کسانی که دل در گرو توسعه منطقه دارند دراز می کنم .
کد خبر: ۱۱۶۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱ 19 May 2024

اسداله چراغی در گفتگو اختصاصی با تابناک ایلام اظهار کرد : حضور هوشمندانه ملت سر بلند ایران در یازدهم اسفند سال گذشته امید دشمنان نظام جمهوری اسلامی را نا امید کرد و رؤیا بدخواهان و دشمنان در ایجاد شکاف بین مردم با حاکمیت را نقش بر آب کرد.

وی از حضور پرشور مردم در انتخابات و حسن اعتماد مردم حوزه انتخابیه دهلران به خود تقدیر کرد ؛ گفت : بدون شک همچون دوران گلستان ولی این بار در بهارستان برای توسعه منطقه و حل مشکلات مردم به طور شبانه روز تلاش خواهم کرد تا توانسته باشم قدرشناس حسن اعتماد مردم باشم .

منتخب مردم حوزه انتخابیه دهلران با اشاره به اینکه 7 خرداد به صورت رسمی به‌عنوان خادم مردم در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی آغاز به کار می کند، گفت : بدون شک بعد از آن به صورت رسمی مسئول دفاتر و مشاورین خود در جهت خدمت هر چه بهتر به مردم معرفی می کنم.

چراغی با اشاره اینکه تاکنون هیچ کسی را به عنوان نماینده خود معرفی نکرده است ؛ گفت : مدیران و دستگاه های دولتی با تمام توان و در راستای اهداف سازمانی ، خدمت بی منت به مردم را در دستور کار خود قرار بدهند و هر جایی شخص و یا اشخاص خود سرانه خود را منتسب به بنده برای پیش برد اهداف شخصی معرفی کرد مدیران از طریق دستگاه های نظارتی به قید فوریت موضوع را پیگیری کنند .

وی گفت : همانطور که در دوران تبلیغات انتخابات و جلسه شورای اداری در دهلران عنوان کردم در عزل و نصب مدیران دخالت نخواهم کرد ولی هر مدیری که در راستای خدمت به مردم چابک نباشد قطعا از وظیفه نظارتی خود استفاده خواهم کرد .

چراغی اظهار داشت : رسانه ها رابط بین مردم و مسئولان هستند و نقد منصفانه برای تصمیم گیری بهتر و حل مشکلات و خدمت بهتر به مردم حوزه انتخابیه را با جان دل میپذیریم .

رسانه ها به عنوان زبان گویای مردم نقش مهمی در تحقق خواسته ها و مطالبات دارند و به عنوان‌ منتخب مردم حوزه انتخابیه قطعا نقد منصفانه و مطالبه گری درست آنها برای توسعه منطقه را می پذیریم .

وی با اشاره به اینکه رسانه ها نقش و رسالت مهمی بر عهده دارند، گفت: بدون شک شفافیت، گره‌گشای بسیاری از مشکلات امروز جامعه ما است و قطعا به عنوان منتخب مردم این اصل را که به مردم وعده داده بودم دنبال می کنم .

وی ادامه داد : هرگونه اطلاع رسانی را از طریق رسانه های رسمی و بستر های قانونی منتشر خواهم کرد تا مردم حوزه انتخابیه در جریان امورات و اقدامات انجام شده برای منطقه قرار بگیرند./م

بیشتر بخوانید: 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار