امام جمعه موقت ایلام؛
امام جمعه موقت ایلام گفت : دولت سیزدهم موضوع معیشت را به شکل فوری در اولویت قرار دهد و نظارت بر بازار باید دقیق انجام شود و امید داریم که مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم رفع شود.
کد خبر: ۱۱۶۷۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰ 17 May 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام  وعد مرادبیگی بیان داشت : امروز بیش از هشت هزار کارخانه در کشور راه اندازی و احیا شده است، دولت با تمام توان کار جهادی انجام می دهد، تلاش های بزرگی صورت می گیرد و اما انتظار می رود که دولت معیشت، اشتغال و ازدواج جوانان را مورد توجه قرار دهد.

وی با اشاره به سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهارکرد : آزادسازی خرمشهر، یک شاخص برای دنیای اسلام و تمام جهان است، امروز اگر یمن و غزه در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی و نظام استکباری مقاومت می کنند به برکت مقاومت و ایستادگی نظام و ملت ایران در طول بیش از ۴۴ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی است.

خطیب جمعه ایلام  با بیان اینکه اگر عراق و حزب الله در در برابر متجاوزان و جنایتکاران مقاومت می کنند، به برکت همین مقاومت ایران اسلامی، پیروزی انقلاب اسلامی و آزادسازی خرمشهر است، خرمشهر، قدرت جوانان و قدرت معنویت را به دنیا نشان داد و قدرت ولایت را به رخ دشمنان کشید.

وی با اشاره به دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، گفت :  استان ایلام در این ایام میزبان خُدام و پرچم حرم رضوی بوده و این برکت و خیر در استان طنین انداز بود که باید تلاش کرد که فرهنگ رضوی در بین اقشار مختلف جامعه بیش از گذشته ترویج یابد.

حجت الاسلام  وعد مرادبیگی تاکید کرد : حضرت فاطمه معصومه(س) در عین حالی که در مسیر علم، دین، تقوا و عبادت الهی گام بر می داشت اما یک برجستگی بزرگ آن حضرت، اطاعت و تبعیت از ولایت است که باید امروز برای همه ما الگو باشد.

وی یادآور شد : دشمنان نظام و انقلاب، ارزش های دینی و اسلامی را هدف قرار داده و در جریان اغتشاشات ۱۴۰۱ تلاش داشتند که کانون و بنیان خانواده و ارزش های دینی را مورد هجمه و آسیب قرار داده تا در راستای نیل به اهداف شوم خود گام بردارند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد : شخصیت هایی مانند سردار سلیمانی، شهید همت و خرازی از دامن مادرهای محب اهل بیت(ع) تربیت یافته و در نظام و انقلاب اسلامی تاثیرگذار بودند و دشمن نیز از همین امر در هراس است و تلاش کردند که حضور و بروز چنین مادرهایی در جامعه ما کم رنگ شود تا اهدافشان محقق شود./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار