استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت:در دولت تدبیر و امید بیش از هفت هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های استان تزریق شده است
کد خبر: ۹۷۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵ 03 July 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نوذری افزود:در دولت تدبیر و امید بیش از هفت هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های استان تزریق شده است.

وی گفت: در حوزه مسائل شهری دو اولویت مهم وجود داشت، اول توسعه مفاهیم شهری و متناسب با آن توسعه اجتماعی و فرهنگی شهر که این دو مهم به انجام رسید و امروز شاهد کاهش آسیب‌ها و ایجاد نشاط در فصای کالبدی شهر ایلام هستیم.

نوذری در آیین افتتاح زیرگذر و روگذر شهید کشوری ایلام  بیان کرد: مزین نمودن این پروژه به نام شهید کشوری از سرداران شجاع و دلاور در سال ۵۹ یک زیبایی خاصی به کار می‌دهد که رشادت‌های جوانان وطن و مردم عزیز این دیار را یک بار دیگر در جغرافیای ایلام زنده می‌کند.

وی اظهار داشت:: قبل از یورش ارتش بعث به کشور در سال ۵۹ جنگ در منطقه میمک در ایلام شروع شد، که مردم، عشایر، ایلات، اقوام و همه و همه در دفاع از این سرزمین بیکران رشادت‌ها و حماسه‌های عظیمی را آفریدند و دشمن را زمین گیر کردند.

استاندار ایلام گفت: مقاومت دیروز مروم در دوران دفاع مقدس امروز نتیجه داد و ایلام به دروازه عتبات عالیات تبدیل شد و امروز مرز ایلام هم برای ایرانیان و مسلمانان همچنان مقدس است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار