رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از آغاز طرح فوق العاده ترخیص موتورسیکلت های رسوبی و غیر رسوبی موجود در پارکینگ های استان ایلام از امروز 17 آبان ماه خبرداد.
کد خبر: ۹۱۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 07 November 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت:در راستای جلوگیری از انباشت موتورسیکلت های رسوبی و غیر رسوبی در توقفگاه و به منظور پیشگیری از ضرر و زیان به اموال عمومی از امروز به مدت 2ماه طرح ترخیص موتورسیکلت های قدیمی از پارکنیگ ها به صورت ویژه و خارج از نوبت دردستور کار این پلیس قرارمی گیرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام دراتباط با جرئیات این طرح مهم وفوق العاده افزود : مالکان موتورسیکلت های که ازسال 1390به هردلیلی توقیف شده اند می توانند باهمراه داشتن کارت ملی خود ، اسناد موتورسیکلت و قبض پارکینگ به مراکزپلیس +10 ودرصورت لزوم یگان توقیف کننده مراجعه و درخواست ترخیص موتورسیکلت خود را ثبت و تسلیم کنند.

سرهنگ کهزادی درادامه با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح واگذاری آسان و راحت تر موتورسیکلت ها قدیمی به صاحبان آنها با حداقل شرایط می باشد،ازمالکان خواست به منظور بهره مندی از مزایای این طرح هرچه سریع تر به مراکز پلیس +10درسطح استان مراجعه و نسبت به رفع توقیف وسیله نقلیه خود اقدام کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار