معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت:غلبه بر دشمن با سازش و کوتاه آمدن و تسلیم شدن امکان پذیر نیست، اگر امروز پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی را ساقط می‌کنیم به خاطر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا است.
کد خبر: ۷۵۸۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰ 02 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار نعمان غلامی در مراسم بزرگداشت سالروز آزاد سازی مهران در منطقه قلاویزان در مهران اظهار داشت: پیروزی در جنگ اقتصادی دشمن نیازمند همدلی و هماهنگی در کشور است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج افزود: همه ما امروز در نقطه صفر مرزی یعنی قلاویزان جمع شده ایم که یاد و خاطره عملیات کربلای یک که منجر به آزادسازی مهران شد، را گرامی بداریم، روزی فراموش نشدنی در دوران دفاع مقدس که معادلات جنگ را تغییر داد.

وی بیان داشت: در روزهایی که طی هشت سال جنگ تحمیلی دشمن بعثی با کمک استکبار و دلارهای نفتی به کشور ما حمله می کرد، رزمندگان و جوانان ایرانی با کمک الهی در عملیات های مهمی مثل کربلای یک سربلند شدند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی فقط به قصد حمله نیامده بود به قول خودش آمده بود که بماند و ریشه انقلاب اسلامی را خشک کنند، ولی نتوانستند و امروز به برکت دفاع مقدس ایران اسلامی یک الگوی موفق از ایستادگی و مقاومت در دنیا تبدیل شده است.

سردار غلامی عنوان کرد: در روزهای سخت دفاع مقدس توانستیم بر دشمن غلبه کنیم، امروز در جنگ اقتصادی و تحریم هم می توانیم ولی این مهم نیازمند همدلی و هماهنگی بین مردم و مسئولان است.

وی افزود: استقامت و مقاومت راه پیروزی کشور است، غلبه بر دشمن با سازش و کوتاه آمدن و تسلیم شدن امکان پذیر نیست، اگر امروز پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی را ساقط می‌کنیم به خاطر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: پیروزی در جنگ اقتصادی دشمن آسان‌تر از روزهایی است که جوانان این کشور با دستان خالی جلوی دشمن بعثی را گرفتند.

وی افزود: کشور ما دارای استعدادها و ظرفیت های بی شماری در بخش آب و خاک، کشاورزی، دامداری و…است که می توان برای جوانان بیکار زیادی شغل ایجاد کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار