مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خبرداد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: ۴ تصفیه‌خانه فاضلاب در استان ایلام در مدار بهره‌برداری است.
کد خبر: ۷۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۸ 02 August 2015

به گزارش تابناک ایلام،داراب بیرنوندی اظهار داشت: ما به‌دنبال اجرایی شدن سیاست‌های کلی آب و فاضلاب، کاهش هزینه‌ها و مدیریت مطلوب منابع، خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به‌کار بسته است که جذب منابع و تسهیلات بخش خصوصی هستیم.

وی افزود: اقدامات بسیار خوبی در راستای تأمین بلندمدت آب شهرهای استان ایلام انجام‌شده است، از جمله انتقال آب سیاهکل به شهر ایوان به طول 32 کیلومتر، انتقال آب سد ایلام به شهر ملکشاهی به طول 24.5 کیلومتر، آبرسانی به منطقه ویژه اقتصادی مهران، اجرای طرح ساماندهی چشمه سراب دره‌شهر و آبدانان، از مهم‌ترین فعالیت درست اقدام این شرکت است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام عنوان کرد: در حوزه توسعه شبکه فاضلاب علاوه بر اینکه در حال حاضر چهار تصفیه‌خانه فعال در مدار بهره‌برداری است و تا پایان امسال هم تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سرابله وارد مدار بهره برداری می‌شود.

وی گفت:  تصفیه‌خانه فاضلاب ایوان که به روش B.O.T  با مشارکت بخش خصوصی در حال اجرا است و تا پایان سال 96 به‌بهره‌برداری می‌رسد.
بیرنوندی اولویت دادن به پروژه‌های نیمه‌تمام، پیگیری وصول مطالبات از مشترکین و کاهش هزینه‌ها را از مهم‌ترین اهداف سال 94 شرکت عنوان کرد.

وی افزود: با توجه به هزینه گزاف تأمین و توزیع آب در استان ایلام، قیمت تمام‌شده آب با نرخ کنونی آب‌بها هیچ سنخیتی ندارد که این مسئله نیز مشکلات این استان در حوزه آب را حادتر می‌کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار