خطیب جمعه ملکشاهی؛
امام جمعه ملکشاهی با اشاره به برگزاری کنگره عظیم اربعین یادآور شد: اربعین کلاس اخلاقی است که معلمش سید الشهدا (ع) است و در این مدرسه اخلاق درس های ایثار و شهادت، حسن خلق و انفاق در راه خدا تعلیم داده می شود.
کد خبر: ۳۳۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 25 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام و المسلمین سید عبدلله امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ارکواز افزود: امروز قدرت و عزت جمهوری اسلامی ایران در جهان برگرفته از تفکر ناب بسیجی است.
 
وی اظهار کرد: بسیج 2 جنبه مهم دارد اولین جنبه بسیج حفظ نظام و انقلاب از هر گونه تهدیدی چه نظامی یا فرهنگی است لذا در این مورد حسب فرمایش مقام معظم رهبری رعایت تقوی الهی، بصیرت افزایی، جناحی عمل نکردن، هم افزایی که مظهر مردم سالاری دینی است از شاخصه های مهم بسیجیان است.
 
حجت الاسلام امینی اضافه کرد: جنبه دوم مراقبت از توطئه دشمنان خارجی و داخلی جهت تضعیف و یا خدایی ناکرده انحراف بسیج است که معظم له این 2 مورد را ذکر کرده و فرمودند هدف دشمن یکی پروژه نفوذ و دیگری ایجاد رقیب برای بسیج است.
 
وی در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره عظیم اربعین یادآور شد: اربعین کلاس اخلاقی است که معلمش سید الشهدا (ع) است و در این مدرسه اخلاق درس های ایثار و شهادت، حسن خلق و انفاق در راه خدا تعلیم داده می شود.
 
به گفته وی، در همین ایام اربعین ناب ترین شور و شعور حسینی مردم ملکشاهی در استقبال و پذیرایی از زائرین رقم خورد که جای تشکر و قدردانی دارد.
 
امام جمعه ملکشاهی با تقدیر از فرماندار برای اجرای برنامه های محرومیت زدایی گفت: توسعه بهداشت و آموزش و تقویت زیرساخت ها مانند جاده از موارد مهم در جهت اشتغال و محرومیت زدایی و جلوگیری از پدیده مهاجرت معکوس در این شهرستان است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار