معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: از این تعداد 30 روحانی در ایستگاه های فرهنگی مستقر و 100روحانی نیز در قالب طرح یاوران معنوی خدمات دهی به زائران انجام خواهند داد.
کد خبر: ۳۲۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹ 09 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام حشمت رستمی با بیان اینکه عمده این ایستگاه ها در مهران ایجاد شده اند افزود: در این ایستگاه ها علاوه بر پخش اقلام فرهنگی یک روحانی نیز حضور داشته و پاسخگوی مسایل شرعی و احکام به زائران خواهد بود.
 
وی با ذکر اینکه در این ایستگاه ها با حضور اعضا هیات های مذهبی استان 30 هزار ادعیه و راهنمای زائر بین مردم توزیع می شود گفت: همچنین در این ایستگاه زائران می توانند اقامه نماز داشته باشند.
 
 
حجت الاسلام رستمی گفت: در اجرای طرح یاوران معنوی زائران بصورت گروهی توسط یک روحانی و مداح تا اماکن مقدس شهر کربلا همراهی خواهند شد.
 
وی همچنین از انجام تبلیغات محیطی در شهرهای ایلام، مهران، سرابله، دهلران، ایوان، ملکشاهی، بدره و دره شهر با مشارکت 20 دستگاه عضو کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان خبر داد.
 
مرز مهران از امن و نزدیک ترین راه های دسترسی به عتبات عالیات است که همه ساله زائران زیادی برای سفر به عراق از این مرز بین المللی تردد می کنند.
 
پیش بینی می شود در ایام اربعین حسینی سال جاری بیش از 2 میلیون زائر از مرز بین المللی مهران به عتبات عالیات و حرم امام حسین (ع) مشرف شوند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار