معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: 23 هزار و 500 واحد روستایی معادل 60 درصد کل واحدهای مسکن روستایی استان تاکنون نوسازی و بهسازی شده و پایان کار دریافت کرده اند.
کد خبر: ۳۱۲۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ 17 October 2016


به گزارش تابناک ایلام؛ فاخر محمدیان روز دوشنبه با اشاره به اینکه
یک هزار و 200 سهمیه امسال برای پرداخت تسهیلات مقاوم سازی واحدهای روستایی استان درنظر گرفته شده که به محض ابلاغ اعتبار از سوی بانک های عامل متقاضیان برای دریافت تسهیلات معرفی می شوند.


محمدیان ادامه داد:سهمیه تسهیلات مسکن روستایی امسال استان تاکنون اعلام و ابلاغ نشده است، اظهار کرد: سهیمه دریافت تسهیلات واحدهای مسکن روستایی استان در سال گذشته یک هزار مورد بود که از این تعداد 800 متقاضی تسهیلات مسکن روستایی استان به بانک عامل معرفی شدند.

وی با اشاره به افزایش میزان تسهیلات ویژه مقام سازی و بهسازی مسکن روستایی افزود: برای ساخت واحدهای مسکونی در زمین های خالی 180 میلیون ریال و بهسازی واحدها در محل ساخت و ساز قدیم، 200 میلیون ریال تسهیلات پرداخت می شود.

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی ایلام تاکید کرد: این تسهیلات با نرخ بهره پنج درصد و با استفاده از ضامن زنجیره ای در سه مرحله پرداخت می شود که پرداخت آن نسبت به توان مالی افراد تا پنج مرحله نیز قابل افزایش است.

محمدیان یادآور شد:/م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار