سرپرست معاونت صنایع‌دستی گفت : در طی چهار روز گذشته ایام نوروز بیش از 300 میلیون ریال کالاهای صنایع‌دستی در استان ایلام توسط گردشگران و مسافران نوروزی خریداری شد.
کد خبر: ۲۰۱۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ 25 March 2016
سرپرست معاونت صنایع‌دستی گفت :درطی چهار روز گذشته ایام نوروز بیش از 300 میلیون  ریال کالاهای صنایع‌دستی در استان ایلام توسط گردشگران و مسافران نوروزی خریداری شد.
به گزارش تابناک ایلام؛«حمید بختیاری»اظهار کرد: در نوروز امسال در غرفه صنایع‌دستی و بازارچه‌هایی که در سطح این استان برگزار شد  تولیدات حصیری، گلیم نقش برجسته بیشترین فروش را در این ایام داشته‌اند.
وی میزان فروش صنایع‌دستی نوروز امسال را در مقایسه با سال گذشته  300 درصد افزایش اعلام و اضافه کرد: با توجه به اینکه این بازارچه‌ها در نقاط پربازدید استان برپاشده بود و به‌صورت دائم به گردشگران خدمت‌رسانی می‌کرد ، بر این اساس بسیار مورد استقبال مسافران و گردشگران نوروزی واقع شد.
سرپرست معاونت صنایع‌دستی ایلام خاطرنشان کرد: این فروش در قالب برگزاری نمایشگاه ستاد نوروزی فروشگاه‌های فعال – کارگاه گردی و بازارچه موقت در سطح استان با ارائه بیش از 30 قلم صنایع‌دستی ازجمله گلیم نقش برجسته – ساده – محصولات حصیری – صنایع
چوبی – جاجیم – سفال – آیینه‌کاری و سوغات محلی بوده است./ف
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار