به گزارش تابناک تبریز از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی، در شورای
معاونان شهرداری تبریز، با بیان این که امروز فضای خدمتگزاری حاکم بر
شهرداری، مبتنی بر حسن نیت و اعتماد است، اظهار داشت: با تکیه بر همین فضا،
اختیارات مهمی به مدیران زیرمجموعههای مختلف تفویض شده که دستاوردهای
مهمی را در پی داشته است.
وی متذکر شد: باید از ظرفیتهای گسترده این فضای مدیریتی به خوبی بهره گرفت و محدودیتهای مسیر خدمتگزاری به خوبی مدیریت شود. نجفی با بیان اینکه شهرداری در دو سال گذشته
برنامههای کلان عمرانی و اجتماعی را به منصه ظهور رسانده است، گفت: هدف
نهایی از این همه تکاپوی شبانهروزی، جلب رضایت و آسایش شهروندان است،
بنابراین به هیچ عنوان قابل قبول نیست که یک رفتار نامعقول از سوی شهرداری،
موجب رنجش شهروندان شده و تلاشهای گسترده خدمتگزاران شهر را زیرسئوال
ببرد. وی با بیان اینکه عملکرد تکتک مدیران و مسئولان
شهرداری، به دقت زیرنظر است، تاکید کرد: هرگونه کوتاهی در خصوص ضرورت رعایت
تکریم ارباب رجوع، خط قرمز مدیریت در شهرداری است.