
«حسین نامداری» مدیرکل پست استان کرمانشاه، در گفتوگو با خبرنگار تابناک در استان کرمانشاه، اظهار کرد: اداره تجزیه مبادلات ناحیه مرکزی استان کرمانشاه، به الگویی موفق از خدمات چابک، روان و به موقع تبدیل شده است، در همین راستا مرسولات رسوبی در این اداره وجود ندارد و تمام فرآیندهای پستی با کمترین تاخیر و بیشترین دقت در حال انجام است.
وی افزود: این دستاورد ارزشمند، حاصل برنامهریزی و اجرای دقیق مجموعهای از اقدامات کلیدی است، که با محوریت «مشتری مداری و کیفیت بخشی» طراحی و عملیاتی گردیده است. استقرار نیروی انسانی متخصص در جایگاه اصلی خود، آموزش مستمر پیش از انتصاب کارکنان، نظارت روزانه و کنترل مستمر روسای اداره، ایجاد انضباط کاری و بهرهگیری از نظام مدیریت مشارکتی، از جمله این اقدامات محسوب میشود.
مدیرکل پست استان کرمانشاه، تصریح کرد: اداره تجزیه و مبادلات استان کرمانشاه با بهرهگیری از خطوط توزیع به روز و نیروی انسانی متعهد، به مرکزی تبدیل شده است که مرسولات را به صورت روان و بدون هیچگونه توقف غیر ضروری در مسیر ارسال به دست مشتریان میرساند، این موفقیت نه تنها نشان از عزم جدی مجموعه اداره پست استان برای ارتقای کیفیت خدمات دارد، بلکه گامی بلند در راستای جلب اعتماد بیشتر مردم، رضایتمندی مشتریان، کاهش شکایات، بهبود وضعیت مدت سیر مرسولات و شاخصهای ارزیابی توزیع به موقع و توزیع موفق از جمله پیامدهای این رویداد مثبت است.
وی در پایان یادآور شد: پیاده سازی سامانه فواد، پاسخگویی به شکایات، رضایت مشتریان، صرفهجویی در مصرف انرژی، کاهش هزینه ها، تعیین تکلیف روزانه مرسولات، رعایت شاخصهای کیفیت، وصول مطالبات، پرداخت بر اساس عملکرد، جذب ترافیک مرسولات ویژه، آموزش کارکنان و ضرورت نظم اداری و نظارت مستمر مدیران بر واحدهای تحت مدیریت خود از جمله موضوعات مهم و تاثیر گذار است که بر رعایت آنها تاکید فراوان دارد.
انتهای پیام/