در گفت‌و‌گو با تابناک خبر داد:

برگزاری ۱۱ هزار و ۴۴۰ نفرساعت آموزش در شرکت گاز کرمانشاه / ارتقای مهارت برای خدمت‌رسانی بی‌وقفه

  گروه استان‌ها _ مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، گفت: آموزش عامل کلیدی در ارتقا و تعالی سازمان است و اجرای ۱۱ هزار و ۴۴۰ نفرساعت دوره آموزشی در نیمه نخست سال جاری، بیانگر عزم جدی شرکت برای بهبود کیفیت خدمات، افزایش بهره‌وری و جلوگیری از هدررفت منابع است.
کد خبر: ۱۲۰۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۴ - ۱۰:۰۰ 08 October 2025

برگزاری ۱۱ هزار و ۴۴۰ نفرساعت آموزش در شرکت گاز کرمانشاه / ارتقای مهارت برای خدمت‌رسانی بی‌وقفه

«ناصر حسینی» مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار تابناک در استان کرمانشاه، گفت: آموزش عامل مهمی در ارتقا و لازمه تعالی و توسعه هر سازمان است و اجرای ۱۱ هزار و ۴۴۰ نفرساعت دوره آموزشی در نیمه نخست سال جاری، نشان‌دهنده عزم شرکت گاز برای بهبود کیفیت خدمات و افزایش بهره‌وری است.

وی با تأکید بر نقش‌آفرینی آموزش در به‌روزرسانی دانش و مهارت کارکنان، افزود: آموزش‌های هدفمند و مستمر می‌تواند ضمن ارتقای خدمات، مانع هدررفت منابع سازمانی شود. وی افزود: در شش‌ماهه نخست سال جاری، ۹ هزار و ۸۸ نفرساعت آموزش ویژه کارکنان رسمی و قرارداد مستقیم و ۲ هزار و ۳۵۲ نفرساعت آموزش برای کارکنان ارکان ثالث و مشاور شرکت برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، اظهار کرد: این آموزش‌ها در قالب ۴۲ دوره تخصصی انجام شده که ارزیابی‌ها، اثربخشی ۸۲.۵ درصدی آن را نشان می‌دهد.

وی عنوان کرد: علاوه بر دوره‌های استانی، دو دوره آموزشی برای دبیران هیأت مدیره شرکت ملی گاز ایران با حضور رئیس امور مجامع و دوره قانون مناقصات برای امور اجرایی استان‌های همجوار نیز از جمله فعالیت‌های فرااستانی و ملی بوده است.

حسینی در پایان با بیان اینکه کاربردی بودن آموزش‌ها و افزایش کیفیت آنها، دو محور اصلی برنامه آموزشی شرکت است، تأکید کرد: هدف ما ارائه خدمت مطلوب به مردم، افزایش کارایی سازمان و تحقق مأموریت‌های راهبردی شرکت گاز در استان کرمانشاه است.

انتهای پیام/

منبع: تابناک
آخرین اخبار