مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام:

باید از ظرفیت تعاون بیشتر استفاده کرد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: ظرفیت تعاون، ظرفیت بسیار بالایی است و بایستی از این ظرفیت بیشتر استفاده کرد.
کد خبر: ۱۱۷۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲ 10 June 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ نورالدین الیاسی در جلسه ای که با حضور مدیران تعاون استان و همچنین رئیس و دبیر اتاق تعاون استان در محل اتاق تعاون ایلام برگزار شد، با بیان اینکه اعضای هیأت رئیسه اتاق تعاون استان ایلام، افراد پای کاری هستند، افزود: اتاق تعاون، بزرگ ترین و مؤثرترین شریک سازمانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم اشاره کرد و بیان داشت: برای تحقق این شعار، بخش تعاون یکی از اولویت هاست و به همین دلیل بسیار مورد توجه دولت است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام به اهمیت سند تحول تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: از ظرفیت سند تحول برای پیشبرد اهداف تعاونی ها باید بدرستی استفاده کرد.

در ادامه، رئیس اتاق تعاون استان ایلام با بیان اینکه اتاق تعاون فعلی ایلام از زمان تشکیل تاکنون توانسته عملکرد خوبی داشته باشد، گفت: با تلاش همکاران اتاق تعاون استان، در حال پیگیری جهت ایجاد دفتر تجاری در عراق هستیم که امیدواریم بزودی این دفتر فعالیت خود را آغاز کند.

قدرت الله کاظمی به کمسیون ماده 5 که بررسی صلاحیت کاندیداهای هیأت مدیره و بازرسی شرکت ها و اتحادیه های تعاونی هاست اشاره کرد و افزود: ما در سال 1402 تعداد 12 مورد و در سال 1403 تا کنون تعداد 5 مورد کمیسیون ماده 5 داشته ایم.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال 1398 تا کنون 75 مورد پرونده داوری بررسی کرده ایم، بیان داشت: صدور گواهی مبداء به کشور عراق، برگزاری نمایشگاه بهاره- هم اندیشی- تنظیم بازار و...، عضویت و حضور مستمر در جلسات و هیئات تجدید نظر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تأمین اجتماعی، برگزاری مجامع تعاونی ها و اتحادیه ها، صدور تعداد 5 کارت بازرگانی از سال 1401 تا کنون و... از دیگر اقداماتی است که اتاق تعاون استان ایلام توانسته است انجام دهد.

رئیس اتاق تعاون استان ایلام در ادامه به وجود مرغ مازاد در استان اشاره کرد و گفت: از سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در مرکز استان برای ایجاد و راه اندازی کشتارگاه صنعتی برای جلوگیری از خروج مرغ مازاد استان دعوت شده که ان شاء الله این مسئله نیز برطرف گردد./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار