استاندار ایلام؛

سد کنجانچم مهران به نام شهدای خدمت نامگذاری شد/ تکمیل طرح‌های نیمه تمام با جدیت پیگیری‌ می‌شود

استاندار ایلام گفت : تکمیل طرح‌های نیمه تمام با جدیت همچنان در استان رصد و پیگیری‌ می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵ 06 June 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا با بیان اینکه در حاشیه جلسه هئیت دولت به ریاست دکتر مخبر، با وزیر نیرو در خصوص تغییر نام سد کنجانچم به سد شهدای خدمت رایزنی شد که این امر تصویب و از این تاریخ به بعد، این سد به نام سد"شهدای خدمت" نامیده می‌شود.

وی افزود :  دور برگردان ورودی به شهر مهران به سمت کمربندی شرقی نیز به نام شهید مجاهد" حسین امیر عبدالهیان" و بزرگراه ایلام به مهران به نام شهید آیت الله رئیسی (شهید جمهور ) نامگذاری شده است.

بهرام نیا ادامه داد : خوشبختانه یکی از مصوبات سفر دوم،کلنگ زنی مرکز رادیوتراپی در استان بود که با اعتبار ۲ هزار ۵۰۰ میلیارد ریال در چند روز گذشته کلنگ زنی شد، افزود: یک هزار میلیارد ریال این پروژه از طریق وزارت بهداشت و درمان و یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز نیز از طریق وزارت نفت تامین خواهد شد.

وی  با تاکید بر اینکه هر کسی که لباس مدیریت اجرایی کشور را به تن کند این مصوبات دور دوم سفر استانی رئیس جمهور شهید به قوت خود باقی است، مطرح کرد: در مصوبات سفر دوم اعتبارات مورد نیاز برای سامانه گرمسیری تامین شده که این میزان حدود ۱۰۰ هزار میلیارد ریال است.

بهرام نیا خاطرنشان کرد : بر اساس رایزنی‌های انجام شده با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، تامین اعتبار لازم از طریق خرید اوراق خزانه صورت گرفته و در این راستا پنج هزار میلیارد ریال برای تکمیل تونل کبیرکوه  اختصاص یافته است.

وی  با اشاره به اختصاص ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان، تاکید کرد  تا قبل از استقرار دولت جدید، این احتمال وجود دارد که پروژه‌های تکمیل شده استان با حضور اعضای هیئت دولت به بهره برداری برسد./ع

بهرام نیا با بیان اینکه بیمارستان ۶۴ تختخوابی ملکشاهی هم از پیشرفت خوبی برخوردار است، ابراز کرد: برای تکمیل این بیمارستان بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که اعتبار خوبی از محل اعتبار اختصاصی به طرح‌های نیمه تمام استان به این پروژه نیز اختصاص یافته و تلاش می‌شود که تا پایان تیرماه این پروژه در استان به بهره‌برداری برسد.

مصوبات سفر دوم با حضور مدیران استان نهایی و این مصوبات ابلاغ شده که اعتبار این مصوبات از نظر ریالی، حدود ۱۱ برابر اعتبارات مصوبات سفر اول رئیس جمهور شهید است.

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم دولتی مسأله محور بود است، ابراز کرد: بر این اساس مسائل و مشکلات استان از ابتدای کار دولت سیزدهم، شناسایی و در راستای تکمیل طرح‌های نیمه تمام با جدیت اقدامات سازنده و موثری انجام شد./ع

 

بیشتر بخوانید :

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار