امام جمعه ایلام ؛

رسالت مسئولان فراهم کردن شرایط لازم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

امام جمعه ایلام گفت : مردم در تشییع شهدای خدمت، بصیرت و آگاهی خود را منصه حضور رساندند و امروز وظیفه و رسالت مسئولان فراهم کردن شرایط لازم برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است.
کد خبر: ۱۱۶۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶ 06 June 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین  اله‌نور کریمی‌تبار بیان داشت : شهید آیت الله رئیسی در آتش خدمت به مردم سوخت و با تمام توان، تمام وقت کار کرد و اقداماتش مفید، سازنده و تأثیرگذار در داخل کشور برای حل مشکلات اقتصادی و در خارج از کشور برای صدور انقلاب و عقب راندن دشمن بوده است.

وی افزود : شهادت آیت الله رئیسی هر چند تلخ بسیار سخت و سنگین بود، اما حضور باشکوه مردم در آیین تشییع و برپایی مراسمات گرامیداشت در نقاط مختلف جهان، چشم جهان بار دیگر به سمت انقلاب اسلامی بر خلاف همه تبلیغات سوء دشمنان معطوف کرد.

کریمی تبار ادامه داد : استان ایلام همواره بیشترین مشارکت در انتخابات داشته است، مردم در تشییع شهدای خدمت، بصیرت و آگاهی خود را منصه حضور رساندند و امروز وظیفه و رسالت مسئولان فراهم کردن شرایط لازم برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است.

حجت الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار مطرح کرد :  رسانه‌ها نقش مهمی در راستای افزایش مشارکت دارند و باید با برنامه‌ریزی لازم رسانه‌ها را در این حوزه تقویت کرد.

وی خاطرنشان کرد : شهید آیت الله رئیسی در مدت کوتاه ریاست جمهوری خود اقدامات موثر و ارزنده‌ای را در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله ارتباط با کشورهای همسایه، ایجاد اعتماد و رفع موضوع ایران هراسی که دشمنان در منطقه ایجاد کرده بودند، از خود به یادگار برجای گذاشت و دولت بعدی نیز شایسته است که مسیر رئیس جمهور شهید و دولت سیزدهم را ادامه دهد.

وی  با تاکید بر اینکه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی اجازه فعالیت و تبلیغات برای کاندیدای مشخصی را ندارند، افزود: امیدآفرینی و ایجاد نشاط، بیان خدمات و دستاوردهای دولت سیزدهم باید در مدت زمان باقیمانده می تواند زمینه‌ساز مشارکت حداکثری باشد.

امام جمعه ایلام اظهار کرد : دستگاه‌های مختلف اجرایی عضو کارگروه‌های ۲۲ گانه قرارگاه جهاد تبیین استان، محتواهای لازم را برای ترغیب و تشویق به حضور حداکثری مردم در انتخابات تولید و در اختیار جامعه هدف خود قرار دهند./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار