پرداخت ۴۴۷ فقره تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان دهلرانی

مدیر کمیته امداد دهلران گفت : میلیارد ریال در قالب ۴۴۷ فقره تسهیلات از طریق صندوق امداد ولایت و تسهیلات اشتغال‌زایی بانک‌ها در راستای ایجاد اشتغال در اختیار واجدین شرایط قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۶۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰ 30 May 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ باسره بیان کرد : از مجموع اعتبارات هزینه شده سال گذشته، ۵۳۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، ۳۵۰ میلیون ریال از محل منابع دولتی و امدادی و ۱۶۰ میلیارد ریال از محل حمایت خیرین ( زکات، صدقه، جشن‌های نیکوکاری و عاطفه، مواسات و همدلی، عید قربان و ...) برای جهت ولی‌نعمتان تامین و هزینه شده است.

وی افزود : تعداد ایتام مورد حمایت این نهاد را ۳۷۲ نفر بوده ۲ هزار و ۱۱۱ حامی بیش از ۳۷ میلیارد ریال به صورت مستقیم به حساب آنان واریز شده است.

باسره ادامه داد : سال گذشته بیش از یک هزار میلیارد ریال از محل منابع امدادی،تسهیلات بانکی و کمک خیرین برای مددجویان کمیته امداد این نهاد در حوزه‌های مختلف عمران و ساختمان، حمایت و سلامت، امور بهداشت و درمان، امور فرهنگی و اشتغال هزینه شده است.

 مدیر کمیته امداد دهلران تامین جهیزیه نوعروسان به تعداد ۷۶ سری( یخچال، اجاق گاز، لباسشویی، تلویزیون و جارو برقی ) با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال، هدیه به داماد ۹ مورد با اعتبار ۹۰۰ میلیون ریال، اجاره مسکن با اعتبار سه میلیارد ریال، تامین آبگرمکن به تعداد ۱۸ دستگاه ۷۴۳ میلیون ریال، تامین یخچال ۳۱ دستگاه ۸۴۵ میلیارد ریال، تامین بخاری ۴۱ دستگاه ۹۲۱ میلیون ریال، کولر گازی به تعداد ۹۴ دستگاه با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال و تامین لباسشویی ۱۱ دستگاه با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال از دیگر اقدامات این نهاد بوده است./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار