تمامی شخصیت‌ها ازسراسر دنیا حتی دولت آمریکا ،سازمان امنیت همه پیام تسلیت ارسال کردند ، مجریان تلویزیونی که زمانی زبان به بدگویی وتخریب ایران باز می کردند برای اعلام شهادت رئیسی بغض کردند .اینها همه نشانه ای جز این نیست که منتخب مردم ایران منتخب خدا شد.
کد خبر: ۱۱۶۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴ 25 May 2024

تابناک ایلام ، امین دانیالی ::آری خداوند هم انتخاب مردم ایران را تایید و بر آنا مُهرِ محبت و اجابت زد.

مرد میدانی دیگر از ایران پس از آخرین حضور میدانی آسمانی شد و برای خدمت به مردم پروازش ناتمام ماند و مسیر سفرش به سمت معبود تغییر کرد .

(تاریخ مجاهدت های رئیس جمهور شهید رئیس جمهور خدمت رئیسی را در کنار شهیدرجایی ثبت و ماندگار کرد و در تقویم دوران جاودانه شد)

دست او درآسمان دست شهادت راگرفت /بال دربال شهادت مزد خدمت را گرفت .آخرین "پرواز "خدمت برای مردم درذهن زمان جاوید شد.

شخصیتی که از تمام لحظه لحظه عمر خود برای خدمت به مردم مایه گذاشت و در دلها مهر عشق و دلدادگی و پاکی و صداقت ثبت کرد.

شهادت رئیس جمهور و همراهانشان باعث شد مسیر باشکوه ملت فداکار ایران با صدای پرطنین ایثار جلوه‌گر شود.

شهادت رئیس جمهور و هیات همراه وی ثابت کرد در این جهان روزمرگی‌های تکراری و این جهانِ خو گرفته به دنیاطلبی، هنوز هم نور شهادت راه‌ گشای مسیر مجاهدان است.

خدمات ماندگار این شهیدان درراه اعتلای ایران اسلامی و خدمت به ملت شریف، به‌ویژه سیدالشهدای خدمت " شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی" بر تارک تاریخ این مرزو بوم ماندگار و صداقت و خلوص نیت آن شهید بزرگوار چراغ راهی برای خادمان مردم خواهد بود.

او با حرییت ،خلوص ،صداقت ،تلاش و خدمت تاپای جان عجین شد .شهید جمهور نمونه بارز مسئول متعهد ،مخلص وانقلابی بود عزم او در دیپلماسی بین المللی مایه عزت و سربلندی امت اسلام گردید.

چرا و‌اژگان در برابرش کم می آیند ؟مگر چکار کرده اید با دلها که هر آنچه لغت و الفاظ مهرو محبت دربرابرت کم می آید .
تو نور بودی ،همه نور و خلوص وپاکی ، صبر ایوب در برابرت کم می اورد آن زمان که زبان به بدی و عقده گشایی برای مخالفین نگشودید.

زبان قاصر و واژگان ناتوانند در بیان عمق این مصیبت هستند که فراق دنیای فانی و سعادت اخروی را به‌ پاس عمری جهاد و مجاهدت در مسیر خدمت به خلق، ارزانی بزرگوارانی داشت که در پیمودن راه حق و حقیقت استوار ماندند و در انتهای این مسیر نیز در هنگامه تلاش و خدمت با نثار جان خود به فیض عظیم شهادت رسیدند.

سید جلیل القدر و با صفا با اخلاص ترین، ولایی ترین، پر کارترین، محبوب ترین، خستگی ناپذیرترین و باتدبیرترین ریاست جمهور تاریخ ایران عزیز بود واین را در در عمل و افکار مردم قدرشناس ایران ازایشان میتوان حس کرد.

آنچه با "شهادت" خود به جاگذاشت وحدت وهمدلی مردم ومسئولان از طیف های مختلف بود .تمامی سیاسیون وگرایش های مختلف حزبی و گروهی حتی برخی ایرانیان خارج کشور براین خلوصی که داشت سرتعظیم فرود آوردند.

تمامی شخصیت‌ها ازسراسر دنیا حتی دولت آمریکا ،سازمان امنیت همه پیام تسلیت ارسال کردند ، مجریان تلویزیونی که زمانی زبان به بدگویی وتخریب ایران باز می کردند برای اعلام شهادت رئیسی بغض کردند .اینها همه نشانه ای جز این نیست که منتخب مردم ایران منتخب خدا  شد.

واما این کشتی ساربانی دارد که می داند چطور آن را به ساحل نجات برساند رهبری عظیم شاُن ایران اسلامی با ارامش قلب به مردم فرمودند :ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید.

مسیر ادامه دارد ،راه خدمت باز است و این را رییسی برای مسئولان بعدازخود هموار کرد راه خادم‌الرضا تا ابد ادامه دارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار