مسوول سازمان بسیج رسانه خوزستان از برگزاری رویداد جام رسانه امید با حضور ۳۲ تیم از سراسر کشور و پوشش رسانه‌های بین‌المللی و داخلی در تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷ 16 May 2024

تابناک خوزستان: سجاد بهمئی روز پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش رسانه در مدیریت افکار عمومی اظهار کرد: امروز رسانه‌ها بخش عمده جریان‌سازی در افکار عمومی در سراسر جهان را برعهده دارد و به همین دلیل نیز باید این رسالت به درستی انجام شود.

وی افزود: اگر امروز شبه رسانه‌های معاند سعی در سیاه‌نمایی و ناامید کردن مردم ایران به ویژه جوانان، دارند در مقابل رسانه‌های داخلی باید با جهاد تبیین صحیح به امیدآفرینی بپردازند.

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان تصریح کرد: امیدآفرینی در زمانی که غرب با تمام ظرفیت خود به میدان آمده و سعی دارد تا در یک جنگ ترکیبی به ملت بزرگ ایران ضربه بزند، اصلی‌ترین وظیفه رسانه‌ها به شمار می‌رود که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز می باشد.

وی اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در انعکاس و بازگو پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم «بسیج رسانه» با احصای خلأ موجود به برپایی «جام رسانه امید» پرداخته است، در این رویداد نیمه پر لیوان دیده می‌شود تا در زمانی که اخبار منفی بیشتر دیده می‌شود، بتوانیم دستاوردها و اقدامات امیدآفرین را روایتگری کنیم.

حضور تیم‌های خوزستان در بزرگترین رویداد ملی جام رسانه امید

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان بیان کرد: «جام رسانه امید» با حضور رسانه های سراسر کشور در یک رویداد ملی ۳۶ ساعته به رقابت با هم می‌پردازند.

بهمئی با اشاره به اینکه «جام رسانه امید» با هدف روایت‌گری صحیح و درست از پیشرفت برگزار خواهد می شود، گفت: در این رویداد صنعتگران و تولیدگران بزرگ کشور به روایت پیشرفت می‌پردازند و رقابت‌کنندگان از این روایتگری‌ها به تولید محتوا می‌پردازند

وی تصریح کرد: امید است با توجه به اتفاقات مثبت خدمت به مردم که روزانه روی می‌دهد، بتوانیم شاهد امید و نشاط در کشور باشیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان با بیان اینکه داوری اختتامیه این رویداد با استفاده از ۲ تیم مجهز به هوش مصنوعی و پایشگرهای چندبعدی انجام خواهد شد، بیان کرد: اختتامیه جام رسانه امید در روزهای ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه انقلاب اسلامی در تهران برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، بیست و چهارم آذرماه سال گذشته در پایان آیین راقبت های جام رسانه در استان خوزستان، رییس سازمان بسیج رسانه استان با اعلام برگزیدگان اولین رویداد جام رسانه امید گفت: با انجام ارزیابی هیات داوران در سازمان مرکزی بسیج رسانه کشور؛ تیم شهید غلامرضا رهبر(خبرگزاری ایرنا خوزستان) تیم شهید علی هاشمی (خبرگزاری فارس) و تیم شهید حسن درویش (خبرگزاری بسیج) به ترتیب رتبه اول تا سوم‌ را در این رویداد، از آن‌خود کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار