همه مسئولان ارشد استان نگاهی ویژه به توسعه همه‌جانبه شهرستان هلیلان دارند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه توسعه هلیلان در مرکز توجه مسئولان ارشد استان است، گفت: طرح جامع شهر توحید هلیلان در مرحله تصویب نهایی قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۶۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰ 07 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سعید هژبری شامگاه دوشنبه در نشست با فرماندار هلیلان، شهردار و اعضای شورای شهر توحید و کهره و مدیر امور شهری استانداری ایلام، افزود: هفته آینده کمیته فنی طرح جامع هلیلان برگزار می شود و متعاقب آن در کارگروه برنامه‌ریزی استان به تصویب خواهد رسید.

وی تاکید کرد: همه مسئولان ارشد استان نگاهی ویژه به توسعه همه‌جانبه شهرستان هلیلان و تقویت زیرساخت‌های شهری آن دارند و کمک‌های خوبی به حوزه شهری هلیلان در بودجه اربعین، اختصاص ماشین‌آلات و سهمیه قیر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام نحوه مدیریت سهمیه قیر را یکی از ملاک‌های ارزیابی شهرداران استان برشمرد و گفت: در صورت توجیه فنی و اقتصادی آماده ارائه تسهیلات و حمایت برای راه‌اندازی کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن در هلیلان هستیم.

هژبری از تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال به پروژه آب داجیوند خبر داد و خاطرنشان کرد: موضوع آبرسانی به روستاهای هلیلان در دستور کار است و ۱۴ روستای دیگر آن نیز باید هر چه سریع‌تر آبرسانی شود.

شهرستان هلیلان یکی از شهرستان‌های استان ایلام با مرکزیت شهر توحید است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار