منتخب مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری:
منتخب مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: اجرای طرح موفق «امین» در مدارس تقویت شود.
کد خبر: ۱۱۶۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵ 01 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی در این دیدار با مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش استان‌ با تأکید بر توجه به منویات مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف، اظهار کرد: مشکلات جامعه کنونی و خطراتی که متوجه نسل نوجوان است، می‌طلبد تا توجه ویژه‌ای به طرح «امین» صورت پذیرد.

وی افزود: ارزیابی اجرای این طرح در سطح مدارس استان نشان از مثبت و سازنده بودن آن داشته و رشد علمی و اخلاقی جامعه‌ هدف در نتیجه‌ ورود نیروهای طرح امین به مدارس مناسب بوده است.

منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: باید نظارت حوزه علمیه بر تعدادی از مدارس که به صورت ویژه در اختیار حوزه قرار می گیرند وجود داشته باشد تا مدارسی به وجود آید که برای سایر دوره ها الگو باشند، لذا باید به دنبال کادرسازی بود و این مهم با محوریت حوزه انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود آرامش در مجموعه آموزش و پرورش استان، تصریح کرد: توانمند سازی نیروهای طرح امین خصوصا در بحث ارتباط گیری با دانش آموزان از موارد بسیار مهم است تا ارتباط دانش آموزان با حوزه و ورود آنان به این نهاد تسهیل شود.

علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این دیدار اظهار کرد: مجموعه آموزش و پرورش استان کارها و اقدامات متعدد و مهمی را در بخش‌های مختلف نظیر حجاب و عفاف انجام داده است.

وی گفت: مجموعه آموزش و پرورش استان برای تعمیق و گسترش همکاری‌ها با حوزه علمیه آمادگی کامل دارد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار