معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای؛
معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت : در نشست اخیر ستاد اربعین با حضور وزیر راه و شهرسازی تاکید داشتیم که کمبود ناوگان مشکل اصلی و و نگرانی ما است، در این خصوص باید از تمامی ظرفیت های ناوگان استفاده شود، در ایام اربعین سرویس داخل کشور به حداقل می رسد و از سرویس های کارخانجات و صنایع نیز استفاده می شود.
کد خبر: ۱۱۶۳۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰ 24 April 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ داریوش امانی بیان کرد : : اتفاقی که در بحث راه و زیرساخت های استان ایلام در اربعین انجام شده است بسیار جای تقدیر دارد، این در حالی اتفاق افتاد که در یک مقطع زوار در ترافیک ایلام - مهران ساعت ها برای رسیدن به شهر مهران و مرز معطل شدند که با تدابیر انجام شده سال گذشته معطلی زوار به ساعاتی کوتاه در حد ۲ ساعت رسید و ترافیک جاده ها روان بود.

وی افزود : در بحث پایانه برکت سال گذشته اقدامات بسیار خوب و درخور توجهی انجام شد اگرچه وظیفه کاری ما نبود اما با توجه با تکلیف ستاد اربعین به ما این‌مهم‌ توسط راهداری به بهترین نحو ممکن انجام شد.

امانی ادامه داد : امسال هم اقدامات خوب و مناسبی برای خدمت رسانی بهتر به زوار در پایانه مرزی مهران در حال انجام است، در بحث ناوگان اتوبوس که مشکل اصلی ماست رایزنی های لازم انجام می شود، تمامی تلاش ما باید این باشد خدمتگذار صدیق برای مردم باشیم و مردم وقتی ببینند خدمت مسوولان همکاری و همراهی می کنند، رضایت آنها را در پی دارد.

وی خاطرنشان کرد : در بحث خبری و انجام کارها و اقداماتی که انجام شده است باید یک کار شاخص و فاخر انجام شود و برای ایام اربعین حجم فعالیت های انجام شده بیان شود .

 معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصریح کرد : امسال مرزهای خوش آب و هوا مانند باشماق و تمرچین استقبال بیشتری خواهد شد در این راستا مذاکرات خوبی با طرف عراقی برای تردد در این مرزها انجام شده است./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار