رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

بیش از ۷ هزار تماس با اورژانس ایلام در طرح سلامت نوروزی برقرار شد

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ و در جهت اجرای طرح سلامت نوروزی، بیش از ۷ هزار تماس با اورژانس برقرار شده است.
کد خبر: ۱۱۶۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵ 04 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ صیدنور علیمرادی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام، آخرین خدمات ارائه شده فوریت‌های پزشکی در طرح «سلامت نوروزی» را اعلام کرد و گفت: از چندماه پیش، ستاد سلامت نوروزی در دانشگاه جهت ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی به مسافران در ایام نوروز تشکیل شده است.

وی افزود: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ و همزمان با اجرای طرح سلامت نوروزی در اورژانس پیش بیمارستانی، بیش از ۷ هزار تماس برقرار و ۱۵۹۶ بار اعزام آمبولانس‌ صورت گرفته است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام، ادامه داد: ۱۴۲۲ نفر در حوادث غیرترافیکی و ۴۱۲ نفر نیز در حوادث ترافیکی مصدوم شده‌اند که ۱۱۸۳ مورد اعزام به مراکز درمانی صورت گرفته است.

علیمرادی تصریح کرد: خدمات مطلوبی از سوی اورژانس در ایام نوروز به مردم ارائه شد و از مردم نیز می‌خواهیم در بازگشت از سفرهای نوروزی به توصیه‌های اورژانس برای کاهش حوادث ترافیکی، توجه ویژه داشته باشند.

دبیر طرح «سلامت نوروزی» ایلام اظهار داشت: اورژانس استان ایلام با ۴۸ پایگاه شهری و جاده‌ای و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در ایام نوروز در آمادگی کامل به سر می‌برند.

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار