مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در دیدار با استاندار ایلام هبر داد

تا هفته دفاع مقدس بیش از هشت یادمان دفاع مقدس در سطح استان به بهره برداری خواهد رسید

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام در دیدار با استاندار ایلام گفت : در دولت سیزدهم بیش از ۶۰۰‌میلیارد ریال اعتبار به حوزه ایثار و دفاع مقدس اختصاص داده شده اس
کد خبر: ۱۱۱۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳ 18 July 2023

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام در دیدار با استاندار ایلام گفت : در دولت سیزدهم بیش از ۶۰۰‌میلیارد ریال اعتبار به حوزه ایثار و دفاع مقدس اختصاص داده شده است.

به گزارش تابنناک ایلام ؛سرهنگ‌ پاسدار محمد حسین فولادی اظهار داشت : از میزان ۶۶میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده به این حوزه بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال به یادمان های دفاع مقدس استان اختصاص داده شده که بی سابقه است.

وی افزود : بدلیل رها شدگی یادمان های دفاع مقدس استان بیم آن می رفت که فرسودگی سازه های نیمه کاره و اتلاف سرمایه های موجود در یادمان ها ،هزینه زیادی را تحمیل کند که به لطف پای کار بودن استاندار جهادی استان و نگاه ویژه ایشان به حوزه دفاع مقدس ،این یادمان ها فرآیند تکمیل خود را پشت سر گذاشته و ۸ یادمان تا دفاع مقدس تکمیل خواهد شد

سرهنگ‌فولادی ادامه داد : درکنار توجه استاندار ایلام به مقوله زیر ساخت های استان ،حوزه اقتصاد و اشتغال ،نگاه ویژه ایشان به حوزه دفاع مقدس و ایثارنیز برجسته و ستودنی است.

سرهنگ فولادی بیان داشت : مسولین ارشد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس همواره از استاندار ایلام بعنوان الگویی جهادی در راستای حمایت از طرح های حوزه دفاع مقدس استان یاد کرده و نگاه ایشان به این حوزه را نگاهی ارزشی و معنوی قلمداد کرده اند.

وی ضمن‌قدردانی از تلاش های استاندار و مجموعه مدیریتی استان تصریح کرد : موزه دفاع مقدس استان به موازات نقش برجسته ایلام در دفاع مقدس در شان مردم این استان نیست و از استاندار جهادی ایلام استمرار حمایت ها بمنظور توسعه این موزه را خواستاریم .

وی در پایام ضمن اعلام آمادکی مجموعه حفظ آثار برای خدمت رسانی به زایرین اربعین حسینی ،با اهدا لوحی از تلاش ها و مجاهدت های استاندار ایلام قدردانی بعمل آورد

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
چرا الکی آمار غلط میدین آقای سرهنگ، آیا تاکنون از یادمان جبهه چنگوله که یکی از مخوف ترین و مهم ترین محل جانفشانی رزمندگان در مصاف با ارتش عراق، گوش برها و منافقین بود اقدامی صورت گرفته است؟ گذشتگان شما هم کاری نکردند، اسلاف شما کاری نخواهند کرد!!!
یادمان درست و حسابی توی استان ما فقط یادمان قلاویزان هست و بس. لااقل از استان های همسایه یادبگیرید.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار