هم اکنون بیش از ۱۱ هزار دانش آموز و دانشجو در این استان مورد حمایت امداد استان بوده که در طول سال خدمات متنوعی در زمینه های تحصیلی و آموزشی دریافت می کنند.
کد خبر: ۱۱۱۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶ 12 July 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛  رضا طاهری در مراسم جشن تکلیف دختران نوجوان مورد حمایت این نهاد که با حضور تعدادی از مسئولان و خانواده های آنها که با مشارکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و موسسه خیریه حضرت رقیه برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون بیش از ۱۱ هزار دانش آموز و دانشجو در این استان مورد حمایت امداد استان بوده که در طول سال خدمات متنوعی در زمینه های تحصیلی و آموزشی دریافت می کنند.

وی با اشاره به مشارکت پتروشیمی ایلام در جشن تکلیف یکصد دانش آموز مددجو، بیان کرد: این اقدام نشان از احساس مسئولیت پتروشیمی و عمل کردن به مسئولیت های اجتماعی این پروژه صنعتی است.

مدیر روابط عمومی پتروشیمی ایلام نیز در این آیین گفت: کمک به مقوله فرهنگ و آموزش و توسعه آن در استان خصوصاً قشر نیازمند استان و مشارکت در توانمندسازی آنان در راستای عمل کردن به مسئولیت های اجتماعی یکی از سیاست های پتروشیمی ایلام است.

معراجی یادآور شد: پتروشیمی ایلام در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و فرهنگی خود همکاری بسیار نزدیکی با کمیته امداد دارد که یکی از نمونه های آن راه اندازی یک مرکز نیکوکاری در پتروشیمی ایلام است./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار