مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام؛

۲۵۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان ایلامی پرداخت شده است

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام اظهار کرد : تاکنون بیش از ۲۵۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان این استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۰۴۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 12 May 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛  طاهری افزود : در سال گذشته ۵۴ درصد تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده به نیازمندان استان در بخش های حمایتی و درمانی و همچنین ۳۶ درصد از این میزان اعتبار در زمینه های اشتغال آفرینی و ۱۰ درصد نیز در زمینه کمک به خرید و تأمین مسکن نیازمندان استان هزینه شده است.

 وی گفت : کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان ایلام از ۱۲ هزار زن سرپرست خانوار ، ۲۲ هزار سالمند، ۱۷۰۰ بیمار زمین گیر و ۱۱ هزار و ۵۰۰ دانش آموز و دانشجوی نیازمند حمایت می کند.

طاهری ادامه داد : بانک های قرض الحسنه مهر و رسالت در پرداخت این تسهیلات قرض الحسنه با نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی در ایلام همکاری دارند.

وی مطرح کرد : در ۵ سال گذشته بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان استان از این تسهیلات برخوردار شده اند.

طاهری گفت :  تاکنون بیش از ۴ و نیم میلیارد تومان از سوی خیرین در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان سپرده گذاری شده است، افزود: از افراد نیکوکار با تمکن مالی دعوت می کنیم که با سپرده گذاری در این صندوق، کمیته امداد را در پرداخت قرض الحسنه به نیازمندان همراهی نمایند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار