مهیا شدن ۸۰ آشپزخانه تهیه غذا برای اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان

مدیرکل کمیته امداد ایلام از مهیا شدن ۸۰ آشپزخانه تهیه غذا برای اطعام نیازمندان این استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۸۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ 31 March 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ طاهری افزود : این مراکز با هدف تهیه و توزیع غذا بین نیازمندان با همکاری خیران و مراکز نیکوکاری راه اندازی شده اند.

وی به سایر برنامه های این نهاد در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: علاوه بر طبخ و توزیع غذای گرم تهیه سبدهای معیشتی با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان است.

طاهری ادامه داد :  در توزیع این سبدهای معیشتی مددجویان مناطق روستایی ، خانواده های با سرپرست زن ، دارای بیمار ، سالمندان و خانواده های پرجمعیت در اولویت خواهند بود.

وی  حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین و نیازمند را از طریق کمپین من هم یک حامی ام را از دیگر برنامه های کمیته امداد برشمرد و گفت: هم اکنون 3 هزار و ‭500‬ کودک نیازمند در استان با توجه به مشکلات اقتصادی در انتظار حمایت حامیان نیکوکار هستند.

طاهری اظهار کرد :  توزیع سبدهای غذایی و غذای گرم بین نیازمندان و حامی یابی برای ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند با همکاری مراکز نیکوکاری و جامعه خیرین از دیگر برنامه های امداد در این ماه بوده و ما از مردم نیکوکار استان که همواره یار و همراه این نهاد در کمک به نیازمندان بوده اند، برای مشارکت در این امر خیر دعوت می کنیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار