مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام اظهار کرد : کل آثار رسیده به دبیرخانه ۴۵۱ اثر و کل شرکت کنندگان نیز ۵۱۰ نفر بودند که از این تعداد ۴۳۰ اثر مربوط به اعضاء ومربیان کانون است.
کد خبر: ۱۰۷۲۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ 20 October 2022

به گزارش  تابناک ایلام ؛ رستگار گفت : این جشنواره با تلاش و پیگیری های مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، تا با بهره گیری از فرهنگ نورانی و انسان ساز نماز در میان کودکان و نوجوانان این فرهنگ معنوی بیش از پیش توسعه و تعمیق یابد.

وی ادامه داد : از دیگر اهداف این برنامه؛ ایجاد نشاط و روحیه تعامل در بین کودکان و نوجوانان با مشارکت در برنامه های فرهنگی ، هنری ،دینی و مذهبی ،ترغیب کودکان و نوجوانان به انجام فریضه نماز با بهره گیری از زبان هنر و ادبیات و دعوت از اعضای نوجوان برای حضور در نماز جمعه و همکاری در اجرای برنامه فرهنگی و هنری با همکاری دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان است.

رستگار گفت : در این جشنواره آثار ارزشمندی در قالب های مختلف فرهنگی ، هنری ،ادبی و پژوهشی به دبیرخانه رسید که توسط داوران مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت که امروز از افراد منتخب در این جشنواره تجلیل شد.

 وی ادامه داد :  این جشنواره با استقبال قابل توجه و چشمگیر مخاطبان وجامعه هدف روبرو شد و آثار بسیار خلاق، زیبا و چشم نوازی ارائه گردید و ما را مصمم کرد ،این جشنواره را در سالهای آینده با برنامه ریزی دراز مدت برگزار کنیم.

وی با ذکر این مطلب که تعداد ۱۸ داور آثار را مورد ارزیابی قرار دادند ،گفت: از این تعداد ۱۶ نفر از کانون و ۲ نفر از آموزش و پرورش داوری کل آثار را در هفت بخش به عهده داشتند.

رستگار  مطرح کرد :نمایشگاه آثار در نگارخانه همین مجتمع و به مدت یک هفته دایر خواهد بود و مردم می توانند از این نمایشگاه معنوی و زیبا دیدن کنند./ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار