مدیرکل اوقاف و امور خیریه‌ی استان ایلام:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه‌ی استان از افتتاح شبستان و ساختمان امامزاده سیدعباس سیروان در این هفته خبر داد
کد خبر: ۱۰۳۹۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵ 16 April 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی عزیزی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال آفرین» اظهار کرد: از سال گذشته این مجموعه در ارتباط با مراکز و نهادهای علمی از جمله جهاددانشگاهی چند پروژه‌ی دانش‌بنیان را دنبال کردیم و امسال هم تلاش مضاعفی برای به ثمر نشستن این پروژه‌ها خواهیم کرد.

وی از برنامه‌ی اوقاف برای برگزاری استارتاپ‌ها خبر داد و عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم با استفاده از امکانات موجود در راه تحقق شعار سال به معنای واقعی گام برداریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه‌ی استان از افتتاح شبستان و ساختمان امامزاده سیدعباس سیروان در این هفته خبر داد و گفت: این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار ایلام برگزار و از خیر بقعه‌ساز این مکان معنوی نیز تجلیل خواهد شد.

عزیزی درباره طرح آرامش بهاری در استان در ایام نوروز نیز تصریح کرد: این طرح از ۲۸ اسفند تا ۱۴ فروردین برگزار شد و با استقبال گسترده زائران امامزادگان و بقاع متبرکه نیز مواجه شد.

وی از همکاری‌های نیروی انتظامی و شهرداری و بخشداری زرین‌آباد در ایام نوروز تقدیر و تاکید کرد: در این مدت ۵ کارشناس دینی از قم در ایلام حضور داشتند و به اتفاق روحانیون مشخص شده در ایلام پاسخگوی سوالات زائران بودند.

عزیزی از حضور ۱۰ نفر از مبلغان اعزامی از قم در استان ایلام در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این کارشناسان دینی به مناطق مختلف استان اعزام شده‌اند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار