مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام؛
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت:بزرگ واقفان استان سه هزار شهید گلگون کفن استان هستند که خون خود را در راه انقلاب و اسلام وقف کردند و امروز امنیت و آرامش ما حاصل خون این عزیزان است.
کد خبر: ۹۹۹۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹ 09 October 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام عزیزی در مراسم محفل انس با قرآن کریم و تحلیل از حافظان، قاریان و فعالان قرآنی استان ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته وقف، اظهار کرد: چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم به همت سازمان اوقاف و امور خیریه همزمان با سراسر کشور در ۱۰ رشته در استان ایلام برگزار شد.

وی با بیان اینکه مسابقات قرآنی در دو مرحله شهرستانی و استانی برگزار شده و مسابقات کشوری نیز در نیمه دوم مهرماه برگزار می شود، گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه متولی برگزاری مسابقات قرآن کریم است و خوشبختانه برگزاری این مسابقات نقش مهمی در راستای معرفی چهره های قرآنی ایلام به کشور داشته است.

وی با بیان اینکه ۵۴۰ نفر از فعالان قرآنی استان در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآنی استان ثبت نام کردند، ابراز کرد: این دوره از مسابقات با حفظ پروتکل های بهداشتی در مرحله شهرستان برگزار شد و در نهایت تعداد ۷۴ نفر به مرحله استانی راه یافتند و نفرات برتر استانی در ۲۶ مهر در مسابقات نهایی شرکت خواهند کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام یادآور شد: از تمام اقشار جامعه در این مسابقات شرکت کردند، از اساتید دانشگاه،نیروهای نظامی و انتظامی، معلمان و سایر اقشار در مرحله شهرستانی و استانی در مسابقات شرکت کردند.

حجت الاسلام عزیزی بیان کرد: افتخار استان ایلام این است که در این مرحله از مسابقات، برخی از داوران عزیز استان ما در سایر استان های دیگر به عنوان داور در مسابقات قرآنی حضور داشتند و این امر نشان دهنده ظرفیت بالای جامعه قرآنی در استان است.

وی با تبریک هفته وقف به همه واقفان و همه اقشار مردم، تصریح کرد: بزرگ واقفان استان سه هزار شهید گلگون کفن استان هستند که خون خود را در راه انقلاب و اسلام وقف کردند و امروز امنیت و آرامش ما حاصل خون این عزیزان است.

گفتنی است، در این مراسم از فعالان قرآنی، حافظان، قاریان و فعالان حوزه وقف و اصحاب رسانه فعال در حوزه وقف با حضور نماینده ولی فقیه در ساتان و امام جمعه ایلام و مسئولان فرهنگی و اجرایی استان تجلیل شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار