فرمانده انتظامی استان ایلام:
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش ۴ هزار و ۸۰۰ پرونده به مراکز مشاوره ای در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های حوزه انتظامی استان ایلام ارجاع داده شده که بیش از ۷۸ درصد پرونده ها قبل از ورود به چرخه قضائی به صلح و سازش ختم شده است.
کد خبر: ۹۹۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 09 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار دلاور القاصی مهر در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ایلام عنوان کرد: راه اندازی استعلام کشف خودرو در قالب سامانه پلیس من، سامانه ثبت آزمون گواهینامه، درخواست اینترنتی گذرنامه و مفقودیت آن، از مهمترین اقدامات هوشمند سازی پلیس است که در راستای تسهیل در امور انتظامی مردم تهیه و راه اندازی شده است.

وی بیان داشت: در هفته نیروی انتظامی امسال،که از هفدهم تا بیست و سوم اجرایی می‌شود هر روز با انتخاب یک شعار نامگذاری و با اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه به مردم ارائه خدمت خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پلیس خدمتگذار مردم است و در راستای منویات مقام معظم رهبری برای امنیت و آرامش مردم به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کند ادامه داد: سرباز ولایت و خادمی مردم مدال پر افتخاری است که نصیب نیروی انتظامی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات حوزه اجتماعی پلیس در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش ۴ هزار و ۸۰۰ پرونده به مراکز مشاوره ای در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های حوزه انتظامی استان ایلام ارجاع داده شده که بیش از ۷۸ درصد پرونده ها قبل از ورود به چرخه قضائی به صلح و سازش ختم شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام مطرح کرد: نیروی انتظامی مامن و پناهگاه مردم است و اگر برای هر فردی در هر گوشه ای از جامعه مشکلی پیش آید، اولین مراجعه اش به مراکز انتظامی است و پلیس به آن رسیدگی می‌کند.

وی با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت در جامعه و اعتماد مردم از افتخارات نیروی انتظامی است. اظهار داشت: پلیس با استفاده از فناوری‌های نوین در کمترین زمان سعی خواهد کرد خدمات مضاعفی را برای سهولت امورات انتظامی به مردم ارائه دهد.

فرمانده انتظامی استان در پایان صحبت های خود به عملکرد پلیس استان از ابتدای سال تاکنون پرداخت و یادآور شد: با اقدامات پیشگیرانه مناسب و اجرای طرح های همانند، برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر، مقابله با سارقان، پاکسازی تفرجگاه ها و پارک ها، برخورد با مزاحمین نوامیس و اراذل و اوباش، برخورد با موتورسیکلت‌های مزاحم، برخورد با دارندگان سلاح غیرمجاز و... توانسته است امنیت و آرامش خوبی را در جامعه برقرار کند .

القاصی‌مهر تصریح کرد: کشف ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر با ۱۷۴ درصد افزایش کشفیات نسبت به سال گذشته ، دستگیری ۲۶۰ نفر از اراذل و اوباش ، برخورد با سارقان که ۲۰ درصد نسبت به پارسال افزایش دستگیری داشته ایم، برخورد با قاچاق کالا و ارز که در راستای منویات مقام معظم رهبری وتحقق شعار سال به صورت ویژه پیگیری شده است و با افزایش ۱۳۱ درصدی نسبت به سال گذشته و کشف ۵۰۰ قبضه سلاح غیرمجاز از مهمترین اقداماتی بوده است که از ابتدای سال تاکنون با تلاش شبانه‌روزی همکاران انجام شده است./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار