مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام؛
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام اظهار داشت: هر ساله به منظور ارائه خدمات مطلوب به مشترکین و جلوگیری از افت فشار و توزیع عادلانه گاز، اقدامات مهم و اساسی در دستور کار قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۹۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰ 09 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ عباس شمس اللهیبیان داشت: در راستای رسالت اصلی شرکت ملی گاز مبنی بر توزیع پایدار و ایمن گاز، به جهت جلوگیری از افت فشار گاز در زمان اوج مصرف و آمادگی مواجهه با هرگونه بحران در فصل سرد سال، شرکت گاز استان برای تحقق این برنامه‌ها، اقدامات پیشگیرانه لازم را در دستور‌ کار قرار داده است.

وی گفت:  هر ساله به منظور ارائه خدمات مطلوب به مشترکین و جلوگیری از افت فشار و توزیع عادلانه گاز، اقدامات مهم و اساسی در دستور کار قرار می‌گیرد که خروجی آن تامین گاز پایدار برای کلیه مشترکین بوده است.

شمس اللهی مطرح کرد: کرد: انعقاد قرارداد پخش هشدار‌های ایمنی و اصول صحیح مصرف گاز با صدا و سیما، استفاده از تبلیغات محیطی و بیلبورد‌های سطح شهر‌ها و نیز استفاده از توان و پتانسیل قوی فضای مجازی استان برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی چگونگی استفاده صحیح از گاز به مشترکین ، از اهم اقدامات تبلیغی شرکت در فصول سرد سال است.

وی ادامه داد: از سازمان‌های تبلیغی و آموزشی نظیر صدا و سیما، آموزش و پرورش، رسانه‌های مکتوب و مجازی و ... انتظار می‌رود با ورود به این عرصه، شرکت گاز را در جهت نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی یاری رسانند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار