مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری جشنواره نقاشي «کودک و مسجد» در سطح کانون های مساجد این استان به مناسبت گرامیداشت هفته ملی کودک خبر داد.
کد خبر: ۹۹۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ 09 October 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام علي چراغي پور در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: در راستاي همکاري بين ستاد استانی فهما و کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان ايلام به مناسبت هفته ملي کودک جشنواره نقاشي با موضوع کودک و مسجد در سطح کليه کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام برگزار مي شود.


وی با بيان اينکه از 16 تا 22 مهر ماه به عنوان هفته ملي کودک نامگذاري شده است افزود: ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در راستاي گراميداشت اين مناسبت و با هدف تقويت فرهنگ ديني کودکان و جذب آنان به فضاي معنوي مساجد اقدام به برگزاري اين جشنواره با همکاري کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان نموده است

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام يادآور شد: در پايان به 10 نفر از برگزيدگان توسط ستاد کانون هاي مساجد استان جوايزي اهدا خواهد شد.

وي همچنين اهدا کتاب با موضوع کودکان و نوجوانان و بازديد کودکان عضو کانون هاي استان از مراکز کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان، تجليل از برگزيدگان بيست و سومين جشنواره قصه گويي استان از ديگر برنامه اجرايي با همکاري اين دو دستگاه در هفته ملي کودک عنوان کرد.

حجت الاسلام چراغی پور در پايان خاطر نشان کرد: طبق تفاهم نامه همکاري بين ستاد کانون مساجد و کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان که طي سال هاي گذشته به امضا رسيده برنامه مشترک فرهنگي و ديني با همکاري اين دو نهاد در استان اجرا شده است که امسال نيز آماده همکاري در زمينه هاي مختلف بين اين دو دستگاه فرهنگي و هنري هستيم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار