امام‌ جمعه ایلام؛
امام‌ جمعه ایلام گفت:وقتی قهرمان ما با چفیه که نماد رزمندگی و مقاومت در عرصه جهانی حضور پیدا می‌کند و بعد از پیروزی، در مقابل خداوند متعال سجده شکر به جای می‌آورد، وقتی بانوان ما با حجاب اسلامی در عرصه جهانی ورود پیدا می‌کنند، این صدور انقلاب و جمهوری اسلامی و فرهنگ ما به کشورهای جهانی است.
کد خبر: ۹۹۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ 08 October 2021

به گزارش  تابناک ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار افزود:دشمن خیلی تلاش کرد که جمهوری اسلامی را تحریم وزشی کند تا قهرمانان ما در عرصه‌های جهانی حضور پیدا نکنند و مردم ما احساس حقارت و سرافکندگی در سطح جهانی داشته باشند.

وی گفت: به طور قطع تغییر ساختار جغرافیایی منطقه کاری منکر است که باید از آن جلوگیری شود و لذا مقام معظم رهبری تدبیر کردند و با رزمایش نیروهای توانمند ارتش جمهوری اسلامی در شمال کشور در خاک خودمان، نقشه‌های آنها نقش برآب شد و فهمیدند که قدرتی که به پشتوانه صهیونیست‌ها دارند در روزهای تنگ به درد آنها نخواهد خورد و قدرت توان رویارویی با رزمندگان اسلام را ندارند.

کریمی تبار مطرح کرد: رژیم صهیونیستی که شمارش معکوس نابودی خود را می‌شمارد با پایگاه‌هایی که در آذربایجان و ارتباطی که با ترکیه و پاکستان دارد، تلاش کرد برگ برنده جمهوری اسلامی را مورد صدمه و آسیب قرار دهند و زهر خود را بریزند، فکر کردند از موقعیتی که صهیونیست‌ها در آذربایجان دارند بر علیه ما استفاده کنند.

وی ادامه داد:ما در شرایطی هستیم که نیاز به وحدت و تقویت نخبگان داریم، نخبگان و کسانی که قلم در دست دارند و داعیه این را دارند که افکار جامعه را مهندسی می‌کنند، دقت کنند که فرهنگ جامعه و تقویت نخبگان قلم بزنند و خدای ناخواسته تلاش آنان در راستای تخریب دیگران و تفرقه در جامعه نباشد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار