مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام؛
مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام از سازماندهی بیش از ۵۰ نفر از گروه‌های جهادی و مبلغین روحانی در مرز مهران و در مواکب در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای خدمت رسانی به زوار اربعین خبر داد.
کد خبر: ۹۹۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ 08 October 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام نجفی افزود: اربعین امسال اداره کل تبلیغات اسلامی با مشارکت خوب فعالان مردمی و نهادهای ذیربط توانست نسبت به برگزاری چندین برنامه جامع و کاربردی در اربعین اقدام کند.

وی گفت: برگزاری برنامه‌های ذکر توسل و جلسات انس برای جاماندگان در پایانه مرزی، اقناع سازی و تبیین شرایط و همچنین برگزاری منظم نماز جماعات و ایجاد فضای معنوی با پخش مداحی از دیگر برنامه‌های ما بوده است.

نجفی مطرح کرد:  توزیع غذای گرم با همکاری هیات‌های مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی, توزیع ماسک و اقلام بهداشتی، تبلیغات محیطی، ساماندهی و فعال سازی اماکن مذهبی و مساجد برای خدمت رسانی، تولید محتوا و تبلیغات با موضوع اربعین در فضای مجازی، گروه بندی هیئات مذهبی و جهادی و تقسیم وظایف بین انان از اقدامات اجرا شده توسط این اداره کل بوده است.

وی ادامه داد: اربعین امسال فقط قطره‌ای از دریای جوشان عشق مردم ایلام به خدمت به زوار سالارشهیدان امکان ظهور و بروز پیدا کرد که به رغم عدم برنامه ریزی قبلی و نبود زیرساخت‌های لازم در نوع خود کم‌نظیر بود و امیدواریم با ریشه کن شدن این بیماری منحوس برای سال ۱۴۰۱ شاهد شکوفا شدن و به منصه ظهور رسیدن حمیت و محبت سرشار مردم باصفای استان در رقم زدن صحنه‌های بی نظیری از دلدادگی و عشق خالصانه خادمی زوار اربعین حسینی باشیم./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار