مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام؛
-مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام ب گفت:از نظرات نخبگان فرهنگی برای ارتقای امر تبلیغ در ایلام استفاده می شود.
کد خبر: ۹۹۹۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵ 08 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نجفی افزود:اد: امور معنوی نه تنها در سلامت روحی و آرامش روانی انسان بسیار تاثیر گذار هست بلکه سلامت جسم انسان را نیز در پی خواهد داشت و امروزه مقالات متعددی به این مسئله اشاره کرده‌اند که شاید همین قضیه کرونا در ایام اربعین را بتوان نمونه بارز این مسئله شمرد.

وی گفت: عزاداری اهل بیت هر چند به ظاهر سبب غمگین شدن و ناراحتی انسان است اما در باطن سبب آرامش و نشاط روحی انسان می‌شود، بعضی‌ها گمان می‌کنند عزاداری برای اهل بیت سبب افسردگی است در حالی که عزاداری اهل بیت نه تنها عامل افسردگی نیست بلکه عامل رفع دل مردگی و نشاط روحی و معنوی و آرامش روانی است.

نجفی ادامه داد:سبک زندگی مومنانه نیز در بیانیه گام دوم انقلاب این گونه مطرح شده است که تلاش غرب در ترویج سبک زندگی غربی در ایران، زیان‌های بی جبران اخلاقی، اقتصادی، دینی و سیاسی به کشور و ملّت ما زده است، مقابله با آن، جهادی همه‌جانبه و هوشمندانه می‌طلبد که باز چشم امید در آن به شما جوان‌ها است.

وی بیان داشت: من دعوت می‌کنم از متخصصین متدین که تاثیر معنویت را در سلامت جسم و بالا رفتن ایمنی بدن به صورت کاملاً علمی بررسی کنند و نتایجش را به اطلاع مردم برسانند، این مسئله مختص ایران نیست مقالات علمی متعددی در خصوص تاثیر معنویات در سلامت روح و جسم نوشته شده است که جای کار بیشتری دارد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار